חדשות בריאות

נתניהו תוקף: "כשנצא מגל האומיקרון – זה יהיה למרות בנט, לא בזכותו"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את התנהלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט בהתמודדות מול גל האומיקרון: "בנט, לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת בעיתונים, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום"

אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מסר הערב (ראשון) הצהרה בעמוד הפייסבוק שלו, בה תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט אומר 'אין סגר אז אין פיצויים'. אבל בפועל כבר שלושה חודשים אזרחי ישראל נמצאים בסגר - סגר לא-רשמי של בידודים המוניים. אזרחים, עסקים ועצמאים נפגעים כלכלית יום-יום מהקורונה, והם לא מקבלים שום סיוע מהממשלה".

"אנחנו הבאנו מיליוני חיסונים, הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה ונתנו פיצוי כלכלי לכל מי שנפגעו ממנה. בנט, לעומת זאת, הביא אותנו למקום האחרון בעולם בקורונה. הוא הביא אותנו למקום הראשון בעולם במספר החולים לנפש, והוא לא נותן כלום לאזרחים ולעסקים. בפועל הוא והממשלה המשותקת שלו רק מעלים את המחירים. מעלים מחירים ומעלים מיסים".

"כל העולם ייצא מגל האומיקרון, בזה אני בטוח, אבל כשאנחנו נצא ממנו - זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט", הצהיר נתניהו. "מחיר היציאה שלנו מגל האומיקרון יהיה הרבה יותר גבוה מאשר במדינות אחרות". 

"אם הממשלה המשותקת הזאת רק הייתה מקבלת החלטות - מספיק שהיו רק מצמצמים התקהלויות, ומגבירים חיסונים למבוגרים ולילדים, היינו חוסכים אלפי חולים קשים ומאות אלפי חולים אחרים שלצערי חלקם יסבלו מתופעות לוואי ותסמינים למשך שנים ארוכות. גם אף אחד לא יכול לצפות מה תהיה הפגיעה ארוכת הטווח בהמוני הילדים שחלו בגלל מדיניות ההדבקה ההמונית של בנט".

"בנט, לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת בעיתונים, אזרחי ישראל כבר מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום", סיכם ראש האופוזיציה.

תגיות:נפתלי בנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה