חדשות בריאות

שיא שלילי מפרוץ המגפה: 1,229 חולים במצב קשה

על פי נתוני משרד הבריאות, מצבם של 375 חולים מוגדר קריטי. מתחילת חודש ינואר נפטרו 880 חולי קורונה

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

(עודכן: 23:12)

משרד הבריאות עדכן הערב (מוצאי שבת), כי מספר חולי הקורונה שמצבם מוגדר קשה עלה ל-1,229 – שיא שלילי חדש מפרוץ המגפה. מתוך החולים הקשים, 375 נמצאים במצב קריטי ו-291 מחוברים למכונות הנשמה.

בסוף השבוע נפטרו 40 חולים. מדובר ככל הנראה במספר לא סופי, שכן נתוני הפטירה מתעדכנים על ידי משרד הבריאות באיחור. לפי הנתונים הנוכחיים, מתחילת חודש ינואר נפטרו 880 חולים, 348 מתוכם מאז השבת שעברה. בעקבות העדכון האחרון, מניין הנפטרים מתחילת המגפה עלה ל-9,138.

אתמול אובחנו 37,985 מאומתים חדשים לנגיף. שיעור הבדיקות החיוביות הסתכם ב-25.48% מתוך כ-149 אלף בדיקות שפוענחו. מקדם ההדבקה (R) רשם ירידה קלה נוספת, ועומד כעת על 0.88.

שרי הממשלה אישרו אתמול, במשאל טלפוני, את ביטול התו הירוק, למעט במקומות המוגדרים בסיכון גבוה במיוחד להדבקה. מקומות אלו כוללים: אולמות וגנים לשמחות ואירועים; מקום לעריכת כנסים הכוללים הגשה או מכירה של מזון; מקום שמתקיימת בו פעילות תרבות שאינה בהושבה בלבד.

בנוסף, אישרו השרים את ביטול מגבלת ההתקהלות הכללית; ביטול מגבלות התפוסה המותרת במקום שפועל בתו ירוק; וביטול הדרישה לקביעת מרחק של 1.5 מטר בין שולחנות באזור הישיבה בשטח פתוח של בית אוכל. ההחלטות ייכנסו לתוקף ביום שני, בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה