חדשות בארץ

למרות השימוש בתוכנת NSO באופן לא חוקי: משפט נתניהו יתחדש מחר

למרות השימוש בתוכנת NSO בטלפון של עד המדינה שלמה פילבר, משפטו של יו"ר האופוזיציה נתניהו יתחדש מחר

  • ה' אדר א' התשפ"ב
(צילום: אורן בן חקון/POOL)(צילום: אורן בן חקון/POOL)
אא

השימוש בתוכנת NSO בתיקי נתניהו ממשיכה להסעיר את המדינה: הערב (ראשון) צפויה המשטרה להעביר את ממצאי הבדיקה בדבר החריגות שנעשו בשימוש בתוכנת הריגול בתיקי נתניהו. במשטרה טענו היום כי מעבר לשימוש בתוכנת הריגול על עד המדינה שלמה פילבר, לא נעשה כל שימוש נוסף.

המשטרה נמצאת בשלבים הסופיים של איסוף המידע. לטענתה, מעבר לשימוש בתוכנת הריגול לעד פילבר, לא נעשה שימוש נוסף. עוד ציינה המשטרה כי גם במקרה של פילבר אין שום חשש שהשימוש הפיק איזושהי ראיה שעברה אל החוקרים שמטפלים בתיק באופן שיפסול אותה בעתיד.

יצוין כי תחילה המשטרה כלל לא הודתה בשימוש בתיקי נתניהו. עם זאת, על אף גודל החשיפה וההשפעות שלה, ככל הנראה משפטו של נתניהו יתחדש מחר כמתוכנן. הסיבה היא שאמנם יש משמעות לאופן השגת הראיות, אך לא עד כדי עצירת המשפט.

משרד המשפטים ציין כי לחומרים שנשאבו ממכשיר הטלפון של עד המדינה שלמה פילבר לא הייתה תרומה משמעותית לחקירה. השימוש הלא חוקי בתוכנת הריגול נעשה אחר כך במשטרה בחקירת תיק 4000, כך שהפרקליטות עשויה לטעון שמדובר בחומרים שלא היה בהם צורך ולא נעשה בהם שימוש, ולכן לא צריכה להיות לכך השפעה מהותית על התיק.

אמש (מוצ"ש) פורסם כי סנגוריהם של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו והבעלים של קבוצת בזק שאול אלוביץ', צפויים לבקש מבית המשפט את דחיית עדותו של פילבר. גורמים המעורים בפרשה העריכו שלא יהיה מנוס מפתיחת חקירה פלילית נגד המעורבים בעניין.

תגיות:שלמה פילברתיקי האלפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה