חדשות בארץ

ממשיך להסית: ליברמן האשים את הציבור החרדי ביוקר המחיה

שר האוצר אביגדור ליברמן האשים בישיבת סיעתו, כי לציבור החרדי אחריות לעליות המחירים. יו"ר יהדות התורה, משה גפני: "את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה"

  • ו' אדר א' התשפ"ב
ליברמן, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ליברמן, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) לגל ההתייקרויות במשק. על רקע המחאה הציבורית ואי שביעות הרצון מהתנהלות הממשלה בסוגיה, והסקר הבלתי מחמיא בנוגע לתפקודו במשבר, ניסה ליברמן להסיט את האש המכוונת כלפיו ולהפנותה לעבר הציבור החרדי.

"לגבי יוקר המחיה, באופן מוזר כולם מתעלמים מאחד הגורמים", אמר ליברמן בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת. "בציבור החרדי יותר מ-50% לא משתתפים בכוח העבודה, וזו אחת מהסיבות המרכזיות ליוקר המחיה".

"אילו שיעור התעסוקה בקרב גברים חרדים היה דומה לשאר האוכלוסייה, זה היה מייצר עוד 20 מיליארד שקל, ואפשר היה לעשות בכסף הזה הרבה מאוד דברים", הוסיף ליברמן.

יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני, מסר: "הדברים החמורים של ליברמן בישיבת הסיעה על יוקר המחיה לא ראויים אפילו לתגובה. את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה".

יו"ר סיעת יהדות התורה, חבר הכנסת יעקב ליצמן, הגיב: "דברי ההסתה החמורים של ליברמן, תוך האשמת הציבור החרדי ביוקר המחיה ובעוני שהוא גוזר על העם בישראל, ראויים להוקעה ולגינוי. מדובר בהכפשה אנטישמית, המזכירה תקופות אפלות בהן הואשמו היהודים בכל הרעות והצרות של האנושות. בושה וחרפה לממשלה שאדם שמתיר דמם של מגזר שלם ללא עוול מחזיק בתפקיד אחראי כשר אוצר".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', נשאל בישיבת סיעתו על התבטאותו של ליברמן: "הפסקתי להתייחס ברצינות לאמירות של ליברמן, לפיד ושאר החלולים שמקפידים לא להפסיד הזדמנות להסית ולשסות", ענה.

תגיות:משה גפנייוקר המחיהאביגדור ליברמןיעקב ליצמןהחברה החרדית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה