חדשות בארץ

האם החרדים אשמים ביוקר המחיה בישראל? סגן יו"ר הכנסת בתשובה חד משמעית

יו"ר סיעת כחול לבן וסגן יו"ר הכנסת, ח"כ איתן גינזבורג, מגנה את דבריו של ליברמן: "לא להאשים אף אוכלוסייה. החרדים לא אשמים ביוקר המחיה"

  • ט' אדר א' התשפ"ב
בעיגול: ח"כ איתן גינזבורג (צילומים: פלאש 90)בעיגול: ח"כ איתן גינזבורג (צילומים: פלאש 90)
אא

סגן יו"ר הכנסת ויו"ר סיעת 'כחול לבן', ח"כ איתן גינזבורג, הגיב לדבריו הבוטים של שר האוצר ליברמן ואמר: "החרדים לא אחראים ליוקר המחיה בישראל".

את הדברים אמר גינזבורג באולפן 'כיכר השבת', כשהוא מתייחס להסתה נגד המגזר החרדי. "לא להאשים אף אוכלוסייה, בטח באופן גורף, הם לא אחראים ליוקר המחיה", אמר. "אני לא מאשים אף אוכלוסייה, בטח באופן גורף. יש חשיבות שהאוכלוסייה החרדית, שמי שלא לומד שייצא לעבוד".

המראיין ישי כהן אמר לגינזבורג: "צופה בך עכשיו צעיר, אברך, אמא. חרדים. והם רוצים לשמוע בכיר בקואליציה שאומר 'אני לא חושב שהחרדים אשמים, אני מגנה את דברי שר האוצר'.

"אני לא מאשים את החברה החרדית בכללותה. היא לא אחראית ליוקר המחיה", השיב סגן יו"ר הכנסת. "זה שיש חלק בחברה החרדית שיכול לצאת לעבוד זה יכול לעזור ליוקר המחיה, אבל זה לא הגורם ליוקר המחיה. גם המגזר הערבי אותו דבר. אין ספק".

בתוך כך, ישי כהן פרסם טור חריף במיוחד, תחת הכותרת: "נפתלי בנט, תתבייש!". בפתח דבריו מזכיר כהן את נאומו הראשון כראש ממשלה, במליאת הכנסת, לפני קצת יותר מחצי שנה. אז פנה בנט לציבור החרדי והכריז כי הוא, כן הוא, זה שייצג את החרדים בממשלה. כולנו זוכרים היטב.

"שבעה חודשים חלפו מאז, ומסיבת העיתונאים אמש הפכה למופע הסתה מכוער", תוקף כהן. "מצאנו נפתלי בנט אחר. נפתלי שכדי לשמור על כסאו מוכן להיות שותף להסתה הקשה כנגד ציבור לומדי התורה הקדושה.

"בנט הדגיש 12 (!) פעמים שהתוכנית הכלכלית שלו נועדה לסייע ל'משפחות העובדות', וחזר שוב ושוב על המסר שמדינת ישראל מציעה עזרה כלכלית רק למי שעובד, אתם החרדים לא חלק מזה. חמור ביותר הם דבריו של בנט שהדגיש כי העובדים הם ה'טובים' שבאזרחי המדינה. המסר ברור: החרדים הם ה'רעים'. אין מילים", ממשיך כהן, "ובהמשך דבריו התייחס בנט שוב לציבור החרדי, באומרו: 'אנשים צריכים לעבוד'. כלומר: הם, החרדים, האשמים, לא אנחנו הממשלה הכושלת".

הרב זמיר כהן מנפץ מיתוס של 70 שנה בפחות מ-13 דקות. תקשורת פוליטיקאים ומפלגות, מול עובדות, נתונים ומספרים. לראות ולא להאמין מה ניסו למכור לנו עשרות שנים. חובה לצפות:

תגיות:יוקר המחיהחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה