חדשות בארץ

ארבעה חודשים לאחר שדחף את בן גביר: איימן עודה נחקר במשטרה

ארבעה חודשים אחרי התקרית האלימה בבית החולים קפלן, במהלכה דחף את חבר הכנסת איתמר בן גביר, נחקר יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה במשטרה. מהמשטרה נמסר, כי "ממצאי החקירה יועברו לעיון והחלטת הגורמים המקצועיים בהתאם"

  • י"ד אדר א' התשפ"ב
ח"כ איימן עודה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)ח"כ איימן עודה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, נחקר היום (שלישי) במשטרה בנוגע לתקרית בבית החולים קפלן לפני כארבעה החודשים, במהלכה דחף את יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר.

מהמשטרה נמסרה ההודעה הבאה: "במשטרה התקבלה תלונה בתאריך 19.10.21 בדבר חשד לתקיפת נבחר ציבור בשטח המרכז הרפואי קפלן בידי נבחר ציבור אחר, כאשר בתום קבלת האישורים הנדרשים, זומן היום ח"כ לחקירה, בסיומה שוחרר. ממצאי החקירה יועברו לעיון והחלטת הגורמים המקצועיים בהתאם".

כזכור, בן גביר הגיע באוקטובר האחרון לבית החולים ברחובות כדי לעמוד על תנאי אשפוזו של מקדאד קוואסמה, אסיר מנהלי מארגון חמאס ששבת רעב. בכניסה למחלקה בה אושפז האסיר הביטחוני, פרץ עימות בין שני חברי הכנסת. עודה ניסה למנוע את כניסתו של בן גביר, והטיח בו עלבונות מילוליים. בשלב מסוים הוא עבר לפסים פיזיים ודחף את בן גביר בעוצמה. בן גביר ניסה להגיב בדחיפה, ולאחר מכן המאבטחים במקום חצצו את השניים.

בן גביר נכנס לבסוף למחלקה. בתום הביקור הוא הודיע כי יגיש תלונה במשטרה נגד יו"ר הרשימה המשותפת: "עודה עשה מעשה פלילי וחמור. לחבר כנסת אין חסינות לתקוף חבר כנסת אחר. כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ, הם מרגישים שהם בעלי הבית".

תגיות:איימן עודהאיתמר בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה