חדשות בעולם

"זוועה": בית חולים ליולדות באוקראינה הופצץ. ילדים ותינוקות נקברו מתחת להריסות

הצבא הרוסי הפציץ בית חולים ליולדות בעיר מריופול. נזק רב ונפגעים רבים בנפש, ביניהם ילדים ותינוקות שנפצעו ונקברו מתחת להריסות

  • ו' אדר ב' התשפ"ב
(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

חיל האוויר הרוסי הפציץ היום (רביעי) בית חולים ליולדות בעיר מריופול. בית החולים נהרס, רבים נהרגו, כולל ילדים ותינוקות שנקברו מתחת להריסות.

הנשיא זלנסקי שיתף תמונות זוועה, בהן נראים החדרים והמסדרון בבית החולים הרוסים לחלוטין. "מריופול. תקיפה ישירה של חיילים רוסים את בית החולים ליולדות. אנשים, ילדים נמצאים מתחת להריסות. זוועה! כמה זמן עוד העולם יהיה שותף להתעלמות מהטרור? סגרו את השמיים עכשיו! תפסיקו את ההרג! יש לכם כוח, אבל נראה שאתם מאבדים את האנושיות", כתב הנשיא האוקראיני על יד התמונות.

חבר הפרלמנט האוקראיני, דמיטרו גורין, העלה אף הוא סרטון של בית החולים ליולדות המופצץ. לדבריו, יולדות שהיו בבית החולים נהרגו בהפצצה המחרידה. "מריופול. ארטילריה רוסית הרסה בית חולים ליולדות ובית חולים לילדים. הרבה נשים הרוגות ופצועות. עדיין אין מידע על ילדים ותינוקות. היי האו''ם מה שלומכם? נא לצייץ מחדש", כתב גורין.

ראש המינהל הצבאי במריופול, פאבל קירילנקו, הגיב אף הוא להרס הלא אנושי. "רוסיה לא רק חצתה את גבול היחסים הבלתי מקובלים בין מדינות ועמים. רוסיה חצתה את קו האנושיות. תפסיקו לקרוא לעצמכם בני אדם", צייץ.

אין עדיין מספר ברור של נפגעים בהפצצה האכזרית.

איך ייתכן שילדים קטנים סובלים ונהרגים במלחמה? הרב זמיר כהן עונה לנו על התהיות הקשות, בסרטון משנה חיים בן 5 דקות:

תגיות:מלחמהרוסיהאוקראינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה