חדשות יהדות

מחבלים חדרו ליצהר והשליכו בקבוקי תבערה

מחבלים השליכו בקבוקי תבערה לעבר אחד המבנים, שבנס לא היה מאוכלס, ואף לא עלה באש

  • י"ג אדר ב' התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

נס: מחבלים מהכפר עצירה אל קבליה חדרו במהלך הלילה לשכונת שלהבתיה ביצהר, והשליכו בקבוקי תבערה לעבר אחד המבנים. בחסדי שמים המבנה לא היה מאוכלס ואף לא עלה באש.

בשכונה הגיבו וציינו כי יקיימו הפגנה בשעות הצהרים בדרישה לנקוט יד קשה כנגד המחבלים, לספק הגנה ראויה לשכונות הקצה, ולבטל במיידי את צמצום הנשקים לתושבי האזור.

"במשך כמעט עשור חוותה שכונת שלהבתיה עשרות פיגועים והצתות, כשכל הזמן הזה אין בגבעה ולו נשק ארוך אחד להגנה עצמית - דבר שרק בנס לא נגמר פעם אחר פעם באסון כבד", אמרו בשכונה, והגיבו להחלטת אלוף הפיקוד לצמצם את מספר הנשקים בישוב. "פשוט טירוף שדווקא בתקופה מתוחה ולאחר עשרות פיגועים שהתרחשו סביב הישוב יצהר בשנים האחרונות - שרבים מהם סוכלו בעקבות תושייתם של תושבים, החליטו בצה"ל לצמצם עוד את מספר הנשקים הכללי בישוב באופן דרסטי".

ביישוב הזהירו כי "ההחלטות הפוליטיות שחדרו לצבא יעלה לנו בחיי אדם. לקיחת הנשקים ממספר רב של תושבים - בזמן שעוד לפני כן מצב הנשקים ביצהר לא היה מזהיר, ושכונות רבות היו חסרות הגנה, משמעותו הפקרה ביודעין של חיי התושבים בישוב ובשכונות הקצה.

"אנו קוראים לצה"ל להתעשת במיידי, לנקוט ביד קשה כנגד המחבלים ולספק נשק מציל חיים לתושבי שכונת שלהבתיה שנמצאת בחזית יצהר", הוסיפו.

תגיות:מחבליצהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה