חדשות בארץ

הוארכה ההרשמה לתוכנית "דירה בהנחה". מהי העיר הפופולרית ביותר?

משרד הבינוי והשיכון האריך את סיום מועד ההרשמה להגרלות תוכנית "דירה בהנחה", זאת בשל "היענות חסרת תקדים" של הציבור – 100 אלף איש כבר נרשמו

  • כ"ז אדר ב' התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן, פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן, פלאש 90)
אא

הארכה של 12 יום: משרד הבינוי והשיכון הודיע על הארכת המועד האחרון לרישום להגרלות תוכנית "דירה בהנחה", שתסתיים כעת ב-10 באפריל בחצות. ההארכה מגיעה בשל מה שמגדירים במשרד כ"היענות חסרת תקדים של הציבור". עם זאת, המועד האחרון להגשת בקשה לאישור זכאות, למי שעוד לא התחיל כלל בתהליך, נסגר הלילה (בין שלישי לרביעי) בחצות.

מאז נפתחה ההגרלה, שכוללת כעשרת אלפים דירות מוזלות בעשרות יישובים, היא גררה עניין רב וביקוש גדול בקרב הזכאים. עד כה נרשמו יותר מ-100 אלף איש להגרלה.

בראש טבלת הביקושים עומדות, נכון להיום, באר יעקב, ראשון לציון ואור יהודה. בבאר יעקב 31,565 איש מתמודדים על 512 דירות בהגרלה, בראשון לציון מתמודדים 30,554 על 409 דירות, ואילו באור יהודה 28,312 מתמודדים על 322 דירות. בהמשך הרשימה ניתן למצוא ערים כמו אשדוד ותל אביב. למקומות הנמוכים בדירוג הגיעו טורעאן, כרמיאל ונצרת.

במשרד הבינוי והשיכון הכריזו כי בשנה הקרובה יפורסמו כ-30 אלף דירות מוזלות להגרלה בין הזכאים. שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, ציין כי בחודשים הקרובים מתוכננות הגרלות נוספות.

תגיות:משרד הבינוי והשיכוןדירה בהנחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה