חדשות בארץ

תושבת בני ברק בפוסט קורע לב: "אי אפשר לתאר את הבוקר שאחרי"

שלחתי את הילדים למוסדות גם בשביל להוכיח לעצמנו ולאחרים ששום רוע לא ישבור את רוחנו

אא

תושבת בני ברק בשם נעמי קצבורג, חולקת את רגעי האימה של 'הבוקר שאחרי' הפיגוע. "פריקה וטעינה", היא פותחת וכותבת. "פיגוע אתמול בערב בבני ברק היה כ800 מטר מרחק מהבית שלי. אחד מהנרצחים הוא בן של אשה יקרה שהיתה גננת של חלק מילדיי.

"אי אפשר לתאר את הבוקר שאחרי. לקום לתחושת מתח ואבל באויר. על הבוקר, קבלתי ביטולים של כל הפגישות, ונשארתי עם בוקר פנוי שבו אני הכי רוצה לשבת לשמוע את החדשות, להיות מעודכנת עם מה שקורה כאן, לחוש מסביב את ההזדהות עם התחושות. אני צריכה את זה. אני יודעת שיש כאלה שהתלבטו אם לשלוח את הילדים למוסדות ואני שלחתי את הילדים כי אני יודעת שדוקא שם יוכלו לפרוק. יש כוח לקבוצה, לשיתוף וגם השירות הפסיכולוגי בבית הספר אמור לתת מענה בשעות קשות אלו.

"השיח על הדברים הוא חלק מריפוי של הטראומה, או לפחות הקטנת המימדים שלה. שלחתי את הילדים למוסדות גם בשביל להוכיח לעצמנו ולאחרים ששום רוע לא ישבור את רוחנו. המלחמה האמיתית זו מלחמת הרוח וסוד הקיום של העם היהודי - זה כי לא הצליחו לשבור את רוחנו.

"הניצחון שלנו זה בקיום השיגרה. קל להגיד? לא! אני לוקחת עכשיו החלטה שהיא לא קלה אבל נצרכת, ואני אעשה מאמץ לקיים אותה. ההחלטה היא, לקום עכשיו בבוקר ה׳ריק׳ הזה (משמעות כפולה) ולהתקדם עם הנקיונות של פסח. וזה חשוב לי, כי אסור לתת לאירועים כאלה לשתק לנו את החיים. נהיה חזקים. נמשיך הלאה. חיים באמונה שיש מי שמנהיג מלמעלה ומה שצריך לקרות יקרה.

"ואין לאן לברוח. שני אוקראינים נרצחו באירוע הזה, ברחו מאוקראינה ומצאו את מותם פה. ועל זה נאמר: לכל כדור יש כתובת. אבל אנחנו, הנשק הכי גדול שלנו מול שונאי ישראל, זה האמונה והבטחון שלנו בבורא עולם. נמשיך בשיגרה. עם לב כואב ותפילה לגאולה פרטית וכללית במהרה. תנחומים וחיבוקים למשפחות השכולות.על אלה אני בוכיה…", היא מסכמת בכאב. 

 

השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכתובת: support@htv.co.il

תגיות:בני ברקפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה