חדשות בארץ

כאב נורא: הרב יעקב שלום הי"ד, אב ל-5, מובא למנוחות

הרב יעקב שלום הי"ד, אב ל-5, נרצח בהיותו ברכבו מכדורי מחבל נתעב. הוא הובא למנוחות, כשהמלווים ממררים בבכי

  • כ"ז אדר ב' התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90) / בעיגול: הרב יעקב שלום הי’’ד (צילום: באדיבות המשפחה)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90) / בעיגול: הרב יעקב שלום הי’’ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

הלוויה רווית יגון התקיימה הבוקר (רביעי) בבני ברק, כאשר מאות מתושבי העיר מלווים למנוחות את הרב יעקב ישראל שלום הי"ד, שנרצח אמש בהיותו ברכבו מכדורי המחבל הנתעב.

ההלוייה יצאה מבית אמו, שהתאלמנה לפני שנה וחצי מבעלה הרב מאיר שלום זצ"ל, שנפטר מנגיף הקורונה. "יעקב ישראל הצדיק והקדוש, לפני שנה וחצי עמדנו כאן כדי להספיד את האבא היקר הרב מאיר זצ"ל, ולא חשבנו שנגיע כל כך מהר שוב פעם לכזה מצב".

"אמרת לי שכשאתה שומע את הפסוק 'הצור תמים פעלו', הלב שלך רועד. אני רוצה להגיד לך את זה כעת בפעם האחרונה שהלב שלך ירעד", ספד קרוב המשפחה לקול בכיים הנורא של מאות המלווים.

רב העיר בני ברק הרב יצחק אייזיק לנדא ספד למנוח בכאב עצום: "כשמתו מוטל לפניו, זהו אינו זמן של נחמה, אלא זמן של כאב. אי אפשר להתנחם. אני לא יודע איך אפשר, ושהקב"ה יתן כוח לכולנו. אנחנו בזמן של כאב נורא של האלמנה והילדים, וכאב נורא של המשפחה ושל כלל תושבי העיר בני ברק".

יו"ר ש"ס אריה דרעי נשא אף הוא דברים: "יתגדל ויתקדש שמיה רבה, זה הקדיש שאנחנו אומרים אחרי שהאדם נפטר. מדוע דווקא את התפילה הזאת? משום שכל יהודי ויהודיה שמסתלקים מן העולם, מתמעט משהו מכבודו של מלכו של עולם, ולכן אנחנו זועקים יתגדל ויתקדש שמיה רבה".

"כשהיתומים הקדושים והצדיקים יגידו את הקדיש, כולנו נענה 'אמן' על מנת שכבוד השכינה ושל עם ישראל יתחזקו. אנחנו נמצאים בהלוויה אחרי הלוויה של קדושים שנעקדו על קידוש ה', רק בגלל שהם בנים של הקב"ה".

הרב יעקב שלום הי"ד נרצח אמש בהיותו ברכבו. הוא הותיר אחריו אישה ו-5 ילדים המומים. בני המשפחה מספרים כי בנו של הקדוש היה עימו ברכב, וירד ממנו דקות ספורות קודם לכן. עוד הם מציינים כי בנותיו של המנוח רצו להצטרף לנסיעה עימו, אך אימם ביקשה שילכו לישון כיוון שהשעה מאוחרת. 

תגיות:פיגוע יריבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה