חדשות בארץ

נתניהו דורש: להעביר את החוק לשלילת אזרחות ממחבלים ישראלים

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וחבר הכנסת אבי דיכטר דורשים מהממשלה לקדם את העברת החוק לשלילת אזרחות ממחבלים אזרחי ישראל שביצעו פיגועי טרור. נתניהו: "אין תירוצים. מצפים מהממשלה להתעלות מעל השותפות עם רע"מ"

  • כ"ח אדר ב' התשפ"ב
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וחבר הכנסת אבי דיכטר מהליכוד הודיעו היום (חמישי) על דרישתם מהממשלה לקדם את העברת החוק לשלילת אזרחות ממחבלים אזרחי ישראל שביצעו פיגועי טרור.

"חייבים להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל", אמר נתניהו. "הדרך לעשות זאת זה לפעול ביד קשה מאוד נגד הטרור. הליכוד יקדם את הצעת החוק של חבר הכנסת אבי דיכטר, ראש השב"כ לשעבר, לשלול אזרחות ממחבלים שהם אזרחי ישראלים שמקבלים משכורות מהרשות הפלסטינית. זה צעד חשוב מאוד במלחמה בטרור".

דיכטר הוסיף: "למעשה, מחבל ישראלי הופך להיות פקיד ברשות הפלסטינית ביום שבו הוא נעצר או נהרג, ומשפחתו מקבלת את הפיצויים בדמות משכורת חודשית. לכן החוק הזה אומר שמי שמקבל משכורת מהרשות הפלסטינית - אזרחותו נשללת על ידי שר הפנים, ובמקרה הזה שרת הפנים איילת שקד, את יכולה לשלול את האזרחות הזו לאלתר''.

"צריך להעביר את החוק, את החוק שלי שלקחת ואימצת אותו ואני מברך על כך. אבל צריך להעביר אותו מהר ועכשיו, כדי באמת למנוע את התופעה הזו שמחבלים ישראלים, אזרחים ישראלים שמקבלים משכורת מהרשות הפלסטינית וממשיכים לחיות בישראל, מקבלים לאחר מכן קצבה ממדינת ישראל. זה לא יימשך יותר".

"אין תירוצים", סיכם נתניהו. "אנחנו מצפים כאן לא רק משרת הפנים אלא מממשלת ישראל להעביר את החוק הזה, להתעלות מעל כל השיקולים הפוליטיים, מעל השותפות עם רע"מ, התנועה האיסלאמית, מעל כל שיקול אחר, להעביר את החוק הזה יחד עם עוד צעדים רבים נוספים שעוד נדבר עליהם".

תגיות:טרורשלילת אזרחותאבי דיכטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה