חדשות בארץ

עיריית אום אל-פחם פרסמה הודעת תנחומים למשפחות המחבלים

בדף הפייסבוק הרשמי של עיריית אום אל-פחם פורסמה הודעת תנחומים לבני משפחתם של המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה. בעקבות פניית משרד הפנים, הפוסט הוסר. ראש העיר סמיר סובחי מחאמיד: "טעות חמורה של הדוברות. מתנערים מהפרסום שלא מייצג את אום אל-פחם"

  • כ"ח אדר ב' התשפ"ב
זירת הפיגוע בחדרה (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע בחדרה (צילום: פלאש 90)
אא

עיריית אום-פחם פרסמה היום (חמישי) הודעת תנחומים לבני משפחתם של המחבלים תושבי העיר, שביצעו בתחילת השבוע את הפיגוע בחדרה ורצחו את לוחמי מג"ב יזן פלאח ושיראל אבוקרט הי"ד.

בהודעה, שפורסמה בחשבון הפייסבוק הרשמי של העירייה בשמו של ראש העיר סמיר סובחי מחאמיד, נכתב: "בשמי ובשם חברי ועובדי עיריית אום אל-פחם ותושבי העיר, אנו שולחים את תנחומינו הכנים ומעומק הלב לכל המשפחה על מותם של איימן אגבאריה ואבראהים אגבאריה".

לאחר פניית משרד הפנים, הוסר הפוסט. במשרד אמרו כי "לא יעלה על הדעת שעירייה במדינת ישראל תנחם משפחות של מחבלים. זה פוסט חמור ומביש וטוב שהוא נמחק". ראש העיר הגיב, כי הפוסט המדובר פורסם ללא אישורו ושלא על דעתו: "מדובר בטעות חמורה של הדוברות. ביקשתי להסיר מייד את הפוסט, והנושא כעת בבדיקה מול הגורמים הרלוונטיים. אנו מתנערים מהפרסום הזה שלא מייצג את אום אל-פחם והעירייה שלה".

פוסט הניחומים למשפחות המחבליםפוסט הניחומים למשפחות המחבלים

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיב בחריפות על פוסט הניחומים: "רק עיוורים הולכים שולל אחרי גינויים שקריים וצבועים של ראש עיריית אום אל-פחם, כמו גם של חבריו להנהגת ערביי ישראל והתנועה האסלאמית. הגיע הזמן להתפכח ולהבין שהכל שקר. מדובר באויבים תומכי ומעודדי טרור, וכך צריך להתייחס אליהם".

חברו לסיעה של סמוטריץ', חבר הכנסת אופיר סופר, הוסיף: "סמיר סובחי, ראש עיריית אום אל-פחם, צריך להיחקר עוד היום בחשד להסתה לטרור, ועל שרת הפנים לפעול לסיום תפקידו. מי שתומך בטרור מקומו בכלא ולא על כיסא ראש העיר".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, תקף: "לראות ולא להאמין! ראש עיריית אום אל-פחם הוציא הודעת תנחומים לשני המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה. פניתי ליועמ"ש שיורה למשטרת ישראל לחקור את ראש העיר בחשד לתמיכה בטרור, ופונה לאיילת שקד בדרישה לפתוח בהליך הדחה".

תגיות:טרוראום אל-פחם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה