חדשות בארץ

הסיכום בין בנט ולפיד: מי יטפל בסוגיית הגרעין ביום שלאחר הרוטציה?

ראש הממשלה נפתלי בנט סיכם עם שר החוץ יאיר לפיד, כי במידה והרוטציה ביניהם תצא לפועל - הוא ימשיך לטפל בסוגיית הגרעין האיראני. ח"כ שלמה קרעי: "אחרי הצלחה מסחררת כזו, נשמע הגיוני – מה, לא?"

  • ג' ניסן התשפ"ב
בנט ולפיד (צילום: Yoav Ari Dudkevitch/POOL)בנט ולפיד (צילום: Yoav Ari Dudkevitch/POOL)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט אמור לפנות את מקומו לשר החוץ יאיר לפיד באוגוסט 2023, ולכהן כראש הממשלה החליפי ושר הפנים. עמית סגל דיווח הערב (שני) בחדשות 12 על סיכום יוצא דופן בין השניים, שנועד להבטיח את קיומה של הרוטציה בלשכת ראש הממשלה.

על פי הדיווח, במידה והרוטציה אכן תתבצע – הטיפול בסוגיית הגרעין האיראני יופקד בידיו של בנט. מדובר, כאמור, בצעד חריג למדי ובניגוד למה שהיה מקובל בכל הממשלות לפיו נושא זה הינו בסמכותו של ראש הממשלה. באמצעות הסיכום, שנועד לחזק את מעמדו של בנט לאחר הרוטציה, שואף לפיד להסיר מכשול אפשרי נוסף בדרכו ללשכת ראש הממשלה.

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד הגיב בציניות על הדיווח: "אחרי הצלחה מסחררת כזו ועמידה איתנה ותקיפה מול הסכם הגרעין המסוכן, נשמע הגיוני – מה, לא?".

"מה אומר לכם, השנה יותר מתמיד נשיר בכוונה 'והיא שעמדה... והקב"ה יצילנו מידם'", הוסיף קרעי. "הממשלה הזו היא משענת קנה רצוץ. נפעל בכל כוחנו, כדי שבעזרת השם לא תגיעו למימוש הרוטציה ושהביטחון יחזור לשכון בארצנו".

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטשלמה קרעירוטציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה