חדשות בארץ

נס גדול: מחבל חמוש ירה לעבר שער הכניסה לאבני חפץ. אין נפגעים

מחבל פלסטיני הגיע עם רכבו לשער היישוב אבני חפץ בשומרון, וביצע ירי לעבר עמדת הש.ג במקום. אין נפגעים, והמחבל נמלט

  • ד' ניסן התשפ"ב
(צילום: גילי יערי / פלאש 90)(צילום: גילי יערי / פלאש 90)
אא

מחבל חמוש הגיע אמש (שני) ברכבו אל עבר הכניסה ליישוב אבני חפץ בשומרון. הוא ירה לעבר עמדת הש.ג. ונמלט מהמקום. בחסדי שמים הירי לא גרם לנפגעים ואף לא לנזק.

תושבי היישוב קיבלו את ההודעה הבאה: בהודעת SMS שנשלחה לתושבים הם התבשרו על חזרה לשגרה: "תושבי אבני חפץ יקרים. ‏האירוע הסתיים. חזרה לשגרה. ‏אין נפגעים, ולא ידוע על נזק. ‏כוחות צבא ימשיכו להישאר הלילה בישוב ובסביבה. ‏לילה טוב".

בחסדי שמים, לפחות 10 פיגועים ודאיים, בהם המחבלים כבר היו חמושים עם נשק דרוך – נמנעו ברגע האחרון. הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי אמר אתמול כי "לפחות 10 פיגועים ודאיים נמנעו בשבועיים האחרונים בזכות מודיעין ומבצעים, וגם ברגעים אלו אנו ממוקדים בסיכול מספר פיגועים. זו משימתו הנוכחית של צה"ל ובכך אנחנו מרוכזים. נגיע לכל שכונה, רחוב, בית או מרתף כדי לשים את ידנו על המפגעים". הרמטכ"ל הוסיף וציין כי מוכנות חיל האוויר לפעולה באיראן נמצאת בתהליך הכנה מואץ.

במקביל, מאות ערבים התפרעו אמש בשער שכם בירושלים. עשרות מהמפגינים קראו קריאות לאומניות לעבר השוטרים והשליכו זיקוקים וחפצים לעברם. בתגובה, כוחות המשטרה השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות. שמונה מתפרעים נעצרו. ההתפרעות, שהתקיימה בסופו של יום הצום השלישי של חודש הרמאדן, הגיעה כתגובה לביקורו של שר החוץ יאיר לפיד בשער שכם יום קודם לכן.

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן גינה אף הוא את הביקור, וטען כי "ההסלמה המתמשכת תוביל לפיצוץ המצב". לדבריו, "הביקור מהווה הסתה נגד הפלסטינים ומימוש משטר אפרטהייד על התושבים הפלסטינים". עוד הוסיף, כי לפיד מתכחש ל"היותה של ירושלים המזרחית שטח כבוש ולעובדה שהוא נוכח בה כגורם כובש".

תגיות:אבני חפץטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה