חדשות בארץ

לא יאומן: קשיש בן 83 הורד מהאוטובוס באמצע הנסיעה בגלל... 1.60

קשיש בן 83 ביקש לחזור לביתו שבחולון, לאחר בדיקה רפואית בתל אביב. כשגילה שחסר לו 1.60 ברב-קו וניגש לנהג, קיבל השפלה והורד באמצע הרחוב

  • ה' ניסן התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דוד, תושב חולון בן 83, חזר מבדיקה רפואית בתל אביב. הוא עלה על קו 172 של חברת "דן", ושם חווה השפלה קשה. "זה היה האירוע המשפיל בחיי", אמר בשיחה ל-ynet.

היה זה כאשר במהלך הנסיעה גילה דוד שבכרטיס הרב-קו שלו חסרים 1.60 שקלים כדי לשלם על הנסיעה. הוא פנה לנהג וביקש להשלים את הסכום במזומן. לדבריו, הוא קיבל תגובות פוגעות ומזלזלות: "איך אתה עולה לאוטובוס בלי מספיק כסף?", מצטט דוד את דברי הנהג, ששאלו בנוסף: "אם היית קונה ארטיק היית אומר שאין לך מספיק כסף?".

דוד טוען כי נוסעת באוטובוס ביקשה לשלם עליו עם הרב-קו שלה, אך הנהג לא אפשר זאת. "תשבי בשקט. אי אפשר להעביר רב-קו מאחד לשני". עוד מציין דוד שהנהג סירב למכור לו כרטיס נסיעה מלא, והתעקש שישלם דווקא ברב-קו. "כשהצעתי שהוא ימכור לי כרטיס, הוא אמר 'תרד בתחנה הבאה'. כך עשיתי ולקחתי מונית", מספר דוד.

"אין לי טענה לא לדן ולא לנהגי החברה", מבקש דוד להדגיש, "99% מהנהגים היו פותרים את הבעיה, אבל הוא יצר לי בעיה. הוא הוריד אותי באמצע הרחוב".

"אל תשליכוני לעת זקנה. אני רוצה שיכבדו אותי ואת המבוגרים. גם אנחנו תרמנו למדינה", אומר דוד בכאב. "אני לא רוצה דבר מהם, רק שיכבדו אותנו".

מחברת דן נמסר בתגובה למקרה החמור: "אנחנו מתנצלים על האירוע ונעשה את הכול כדי שמקרה שכזה לא יחזור על עצמו".

תגיות:קשישאוטובוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה