חדשות בארץ

איילת שקד: לא אפרוש מהקואליציה

שרת הפנים אמרה בשיחות סגורות כי אינה מתכוונת לפרוש מהקואליציה. "לא אוביל את המדינה לעוד מערכת בחירות", צוטטה

  • י' ניסן התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

שרת המשפטים איילת שקד הבהירה למקורביה בשיחות סגורות כי אינה מתכוונת לפרוש מהקואליציה – כך מדווח הבוקר (שני) ב'כאן רשת ב''. על פי הדיווח, שקד אמרה כי לא תהיה הפורשת הבאה, וכי "אין לה שום כוונה להוביל את המדינה לעוד מערכת בחירות".

גם אביר קארה וניר אורבך, חברי כנסת נוספים מימינה, נמצאים כרגע בעמדה דומה.

אתמול הבהירה ח"כ עידית סילמן כי איננה מתכננת לחזור בה. היא קראה לחברי הכנסת הימניים בממשלה להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית. ''ההחלטה על סיום דרכי בקואליציה הנוכחית היא ערכית ולכן היא סופית", אמרה הח"כית שהתפטרה מהממשלה וגרמה לאיבוד לקואליציה לאבד את הרוב. "אני קוראת לחבריי בקואליציה ובסיעה להביא לידי ביטוי את עמדת רוב הציבור בישראל - ולהקים ממשלה ציונית ולאומית בכנסת הנוכחית''.

במקביל נשמעו אמש דיווחים על כך שממשלת בנט פונה לגורמים ברשימה המשותפת, ומציעה להם הטבות כדי שיתמכו באצבעותיהם בהצעות החשובות לקואליציה, כדוגמת העברת התקציב. שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, אמרה בראיון לחדשות 12 כי אינה רואה כל בעיה לצרף את המפלגת הערבית לקואליציה.

זמן קצר לאחר מכן ניסתה ברביבאי לשנות את הרושם שיצרו דבריה. "המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה שלנו. שיתוף פעולה בכנסת אפשרי בדיוק כפי שביבי עשה כל השנים", צייצה בטוויטר.

מנגד, הבוקר אמר גורם בכיר בימינה לערוץ 7 כי הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה. "הרשימה המשותפת לא מכירה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, ולכן היא לא תהיה חלק מהקואליציה שלנו. הליכוד ממשיך לנסות לפלג את העם באמצעות פייק ניוז. אנחנו נעשה הכל כדי שעם ישראל ישאר מאוחד, במיוחד בתקופה כזו", מסר הגורם.

תגיות:איילת שקדקואליציההרשימה המשותפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה