חדשות בארץ

מנסור עבאס על המחבלת: "הוצאה להורג, למרות שלא איימה על איש"

יו"ר מפלגת רע"מ, השותפה הבכירה בממשלת בנט-לפיד, מגנה את חיסולה של המחבלת הפלסטינית. "האישה הוצאה להורג", מיתמם מנסור עבאס

  • י' ניסן התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל/פלאש90)(צילום: יונתן סינדל/פלאש90)
אא

מנסור עבאס, יו"ר מפלגת רע"מ, מגנה את חיסולה של המחבלת שניסתה לדקור חיילים בכפר חוסאן הסמוך לבית עילית.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות', עבאס טען כי המחבלת הוצאה להורג, ומיתמם לחלוטין מהעובדה שהיא הגיעה על מנת לרצוח חיילים. "האישה הוצאה להורג - למרות שלא איימה על איש ואף לא נשאה עמה כלי לחימה. היא הוצאה להורג ונשאר מדממת למוות", טען עבאס. כמו כן שוחח יו"ר מפלגת רע"מ, השותפה הבכירה במפלגת בנט-לפיד, עם שר הביטחון בני גנץ ודרש ממנו, להעמיד לדין את החיילים שירו במחבלת.

הפיגוע התרחש אתמול (ראשון) בשעת צהריים מוקדמת, כאשר מחבלת פלסטינית התקרבה לחיילי צה"ל בכפר חוסאן וניסתה לדקור כמה מהם. החיילים פתחו לעברה באש והצליחו לנטרל אותה. המחבלת נפצעה באורח בינוני, ופונתה בית החולים בבית לחם. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה, כיוון שאיבדה דם רב.

מדובר צה"ל נמסר לאחר הנטרול: "‏לפני זמן קצר, סמוך לכפר חוסאן שבמרחב החטיבה המרחבית עציון, פלסטינית התקרבה באופן חשוד לעבר כוח צה״ל. הכוח פתח לעברה בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי לאוויר ולאחר שלא נעצרה, הכוח ירה לעבר פלג גופה התחתון. ‏החשודה קיבלה טיפול רפואי ראשוני בנקודה על ידי הכוח ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. האירוע מתוחקר".

תגיות:מנסור עבאסמחבלת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה