חדשות בארץ

"שבורא עולם יחזק": שלושת הנרצחים בפיגוע באלעד הובאו למנוחות

יונתן חבקוק, בועז גול ואורן יפתח הי"ד, שנרצחו בפיגוע באלעד, הובאו למנוחות. כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחרי שני המחבלים שביצעו את הפיגוע

הלווייתו של בועז גול הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הלווייתו של בועז גול הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח הי"ד, שנרצחו אמש (חמישי) בפיגוע באלעד, הובאו היום למנוחות. ההלוויה של חבקוק וגול, תושבי אלעד, החלה בזירת הפיגוע ברחוב אבן גבירול בעיר. חבקוק הובא למנוחות בבית העלמין ירקונים בפתח תקווה, וגול נטמן בהר המנוחות בירושלים. בן יפתח, תושב לוד, הובא למנוחות בבית העלמין החדש בעירו.

אורן, בן 35, הותיר אחריו חמישה ילדים. אלמנתו נופר ספדה לו בדמעות: "אי אפשר לתאר את הנשמה הטהורה ששוכבת פה מולי. בשבילי אתה חי וקיים. איך אני אספר לילדים שכל כך אוהבים אותך? מסרת את נשמתך למען קידוש השם".

"תודה על 12 שנים שהיית לצידי, הגנת עליי", הוסיפה האלמנה בכאב. "אני לא יודעת מה יהיה אבל ממשיכה עם האמונה שלך שהמשיח בפתח. מעמקי נשמתי אני פונה לבורא עולם שיחזק אותי ואומרת לו תודה על הכל".

יונתן, בן 44, הותיר אחריו חמישה ילדים. אלמנתו לימור כתבה שעות לאחר הפיגוע: "ברוך דיין האמת. לבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם חמישה יתומים. לבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות, מה שאפשר לרבים לברוח מהמקום. ה' ינקום דמך".

בועז, בן 49, הותיר אחריו שישה ילדים. אלמנתו גלית אמרה בכאב: "עוד מעט הייתה אמורה להיות בר מצווה לילד שלנו. מה אני אעשה? אני לא יכולה בלעדיך. עכשיו אתם כולכם איתי, אבל מי יהיה איתי בעוד חודש? בבר המצווה? בחתונות של הילדים?".

בתוך כך, כוחות הביטחון ממשיכים במאמצים ללכוד את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, אמר כי "מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, צהל ושב"כ מנהלים מצוד אחר המחבלים. הנחת העבודה שלנו שהם באזור אלעד, לכן ישנם מאות אנשי כוחות ביטחון שנמצאים וסורקים. אני קורא לאזרחים לפקוח עין ולא לחשוש לדווח למשטרה על כל דבר חשוד או תנועה חשודה". 

תגיות:אלעדפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה