חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: נמשך המצוד אחר המחבלים; פצועי הפיגוע יצאו מכלל סכנה

נמשך המצוד אחר המחבלים מאלעד, דובר הזרוע הצבאית בעזה מאיים ב"רעידת אדמה", ותאונה קשה בסמוך לחיפה. סיכום חדשות השבת

אא

נמשך המצוד אחר המחבלים מאלעד: במהלך השבת נמשך המצוד אחר המחבלים אסעד אל-ריפאעי וסובחי אבו שקיר שרצחו שלושה אזרחים באלעד ופצעו שניים. כוחות הביטחון מצויים בכוננות שיא. לדברי המשטרה – מהרגע בו בוצע הפיגוע ועד עתה סורקים מסוקים ורחפנים את השטח ומשדרים את הנתונים המבצעיים בזמן אמת.

נכון לשלב זה נערכים במערכת הביטחון לשתי אפשרויות – הראשונה היא שהמחבלים נותרו בשטח ישראל ונערכים לפיגוע נוסף, והשנייה – שהם נמלטו לשטחי יו"ש. מאחר שייתכן מאוד שהמחבלים חמושים, מבוצעים החיפושים אחריהם בזהירות ובהתאם.

המשטרה מזהירה את תושבי אלעד: משטרת ישראל יצאה בקריאה לציבור: "הימנעו מתנועה רגלים ומפגשים בטבע באזורים שבהם מתבצעים החיפושים אחר המחבלים". אזורים אלו נסגרו גם לתנועת רכבים.

דובר הזרוע הצבאית בעזה מאיים: "מי שיחליט לחסל את יחיא סינוואר או מי ממנהיגי ההתנגדות – יוביל לרעידת אדמה". את הדברים הוא אמר לאחר הרמיזות לפיהן סינוואר, המנהיג הרשמי בעזה, חשוף לסכנת חיסול.

עוד הוא הוסיף כי אירועי שומר החומות, יהיו רגילים, בהשוואה למה שיתרחש אם יבוצעו חיסולים. "מי שיקבל על כך החלטה יכתוב פרק קטסטרופלי וישלם מחיר יקר בדם והרס", כך הוא הצהיר.

פצועי הפיגוע יצאו מכלל סכנה: מבית החולים בלינסון נמסר כי שני הפצועים מהפיגוע באלעד שאושפזו במצב קשה, יצאו מכלל סכנה. הם מאושפזים במצב יציב, כשהם מורדמים ומונשמים.

תאונה קשה בסמוך לחיפה: צעיר בן 24 נפצע קשה בתאונה עצמית בה התנגש רכבו במעקה בטיחות בכביש 75, כאשר היה בכיוון מחלף יגור. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בעיר.

צה"ל הרס את בית המחבל מהפיגוע בחומש: דובר צה"ל אישר כי כוחות הצבא הרסו את הקומה בה התגורר המחבל עמר ג'אראדת, שביצע את פיגוע הירי בסמוך לחומש, בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד. בתיהם של שאר המחבלים שהיו מעורבים בפיגוע כבר נהרסו. במהלך פעולות ההריסה הושלכו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל, והם השיבו בירי. אין נפגעים מכוחותינו.

התחזית: החל ממחר (ראשון) צפויה התחממות, ולקראת יום שלישי יהפוך מזג האוויר לחם ויבש, עד כדי שרבי.

תגיות:מחבליםיחיא סינווארפיגוע באלעד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה