חדשות בארץ

מחריד: אלמנתו של נרצח הפיגוע בועז גול הי"ד ידעה שבעלה נרצח באמצעות ה... ווטסאפ

שוב זה קורה: גלית גול, אלמנתו של הנרצח בפיגוע באלעד, בועז גול הי"ד, ידעה שבעלה נרצח לפי תמונה בוואטסאפ של הבגד שלו שנשלחה מזירת הפיגוע

  • ט' אייר התשפ"ב
(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)
אא

דיון בנושא הצעת החוק לאיסור הפצת שמות נפגעים מתקיים הבוקר (שלישי) בוועדת הבריאות בראשות ח"כ עידית סילמן.

במהלך הדיון סיפרו חברי הכנסת יצחק פינדרוס ומוסי רז כי גלית גול, אלמנתו של הנרצח בפיגוע באלעד בחמישי האחרון, בועז גול הי"ד, סיפרה להם כי היא ידעה שבעלה נרצח לפי תמונה בוואטסאפ של הבגד שלו שנשלחה מזירת הפיגוע.

בתוך כך, אור חיים גול, בנו הבכור של בועז הי"ד, סיפר ל'כאן חדשות' על הרגעים הקשים בהם נודע לו האסון. "אבא הלך לשיעור תורה ונפל בדרך עם גרזן. הוא אהב ללמוד תורה. אנחנו מאמינים שזה משמיים אבל מאד קשה. עוד לא עיכלתי בעצמי", אמר.

"אני הייתי בישיבה, לא ידעתי על הפיגוע. מישהו אמר לי שהיה פיגוע באלעד. התקשרתי הביתה ואמרו לי שאבא לא עונה. התקשרתי אליו והוא לא היה זמין. בדרך כלל, אם יש דברים כאלה הוא מודיע שהוא בבית והוא לא הודיע. התחלתי להבין שקרה משהו. פתאום אמרו לי 'תבוא הביתה'. שלחו משהו להביא אותי, הגעתי הביתה ובחוץ אמרו לי שאבא איבד הרבה דם ולא שרד השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך.

"היה לנו קשר מאד טוב, אבא תמך מאד בכל מה שאנחנו עושים. הוא היה הגב שלנו, אין לנו גב אחר הוא היה עושה הכל בבית", הוסיף אור חיים.

"אתמול דיברתי איתו בפעם האחרונה. אבא היה מאד חבר. הוא היה תמיד מלווה אותי לאוטובוס מחכה עד שאני אעלה, הוא היה אבא דאגן", הוסיף.

"לא חשבנו שזה יגיע לאלעד, אף פעם לא חששנו", הדגיש אור חיים, וסיים: "אני משתדל לתמוך במשפחה, אחי רק בכיתה א' ויש לי אח שעוד חודש עושה בר מצווה. אני צריך לחשוב עליהם".

תגיות:אלעדפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה