חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: בן נולד לנרצח הפיגוע בבני ברק, הרב אבישי יחזקאל הי"ד

מקרה ראשון של אבעבועות הקוף בישראל, לפיד הבטיח לטיבי 200 מיליון שקלים, ביקור ביידן לא יבוטל: קבלו את סיכום חדשות השבת

  • כ' אייר התשפ"ב
הלווייתו של יחזקאל הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הלווייתו של יחזקאל הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שמחה מהולה בגעגוע עז: נעמה יחזקאל, אלמנתו של הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד (30) שנרצח לפני חודשיים בפיגוע בבני ברק, ילדה את בנם השני בבית החולים שערי צדק.

"אם השם רצה - אז זה לטובה" - דברי החיזוק של אלמנת הנרצח בפיגוע:

המשבר בקואליציה: יו"ר רע"מ מנסור עבאס שנפגש אתמול (שישי) עם ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי בביתה, הציע לה שיריון תמורת המשך תמיכה בקואליציה. רינאוי-זועבי מסיעת מרצ לא השיבה להצעה וממשיכה לשדר מסרים סותרים. עם זאת, ביחס להצבעה על חוק פיזור הכנסת, ככל הנראה היא לא צפויה לתמוך וזאת על אף שרק הערב אמרה לחדשות 13 כי היא שוקלת גם להצביע בעד.

בצל המשבר הפוליטי בתוך הקואליציה: יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד מקיים בימים האחרונים מו״מ אינטנסיבי מול הרשימה המשותפת וח״כ אחמד טיבי מי שמובילה את המו״מ היא מנכלית משרד ראש הממשלה החליפי נעמה שולץ – כך נחשף ביום שישי האחרון ב'כאן חדשות'. עפ"י הדיווח, אחת הדרישות המרכזיות של טיבי היא תקציב של כ- 200 מיליון ש"ח לטובת כבישים בישובים הערביים, שולץ פועלת מול משרד התחבורה ומול משרד האוצר במטרה לאשר את הבקשה.

הממשל האמריקני העביר מסרים לישראל בסוף השבוע לפיהם ההיערכות לביקורו של הנשיא ביידן בסוף יוני בישראל נמשכות כמתוכנן. גורמים בממשל אמרו כי הטלטלות הפוליטיות בישראל לא משפיעות על ההכנות לביקור.

חשד למקרה ראשון של אבעבועות הקוף בישראל: גבר ישראלי בשנות ה-30 לחייו שחזר מטיול במערב אירופה הגיע לחדר המיון של בית החולים איכילוב עם נגעים מחשידים לווירוס אבעבועות הקוף. הגבר נמצא במצב קל ומאושפז לצורך הערכה והשגחה בחדר בידוד.

ילד בן 5 במצב בינוני לאחר שנעקץ מעקרב בערד. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה.

תגיות:חדשות השבתהמשבר הפוליטי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה