חדשות בארץ

התחבורה הציבורית בדרך לשביתה כללית

עשרות נהגים חסמו את כבישי הגישה לבית הדין לעבודה בבת ים, שם התקיים דיון על השבתת התחבורה הציבורית בישראל החל ממחר. הנהגים מזהירים מקטסטרופה בתחבורה הציבורית, ודורשים שיפור בתנאי שכרם ובמעמדם

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

מחאת נהגי האוטובוסים ממשיכה ומתרחבת. היום (שלישי) עשרות נהגים חסמו את כבישי הגישה לבית הדין לעבודה בבת ים, בזמן שבמקום התקיים דיון על השבתה בתחבורה הציבורית בישראל החל ממחר.

מחאה זו מצטרפת לחסימות עשרות צמתים מרכזיים בארץ שנערכו בימים האחרונים, על רקע טענות נהגי האוטובוסים לקטסטרופה בענף התחבורה הציבורית ודרישתם לשפר את תנאי שכרם ומעמדם.

אלי יוסף, נהג אוטובוס וחבר ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית שהשתתף בחסימה, אמר כי "התחבורה הציבורית נמצאת בשפל שלא היה מעולם והנהגים יוצאים כל יום למלחמה בכבישים. לא נמשיך להיות עבדים, אנחנו דורשים תנאים הולמים עכשיו. אנחנו מצפים משרת התחבורה לעמוד בהתחייבויותיה לתחבורה הציבורית, ונעקוב אחר עמדותיה. הגיע הזמן ששרת התחבורה תצא מהטיקטוק – התחבורה הציבורית קורסת".

אתמול חסמו נהגי האוטובוסים את הכבישים בדרום הארץ. בין היתר חסמו גם את צומת הכניסה לעיר יבנה.

"גילינו כי מחאות הנהגים אותן יזמנו בשבועות האחרונים נענו מצידה של שרת התחבורה מירב מיכאלי בהזמנה לפגישה אך באפס מעשים. הגיע זמן ששרת התחבורה תפסיק לעשות סיבובי יחסי ציבור ותתחיל לעבוד למען התחבורה הציבורית. תחבורה ציבורית היא לא מותרות, וכנראה שמי שנוסעת עם נהג פרטי לא מבינה זאת", ציינו דוברי המחאה.

תגיות:שביתהתחבורה ציבוריתנהגי אוטובוסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה