ונשמרתם

אם שגילתה שבתה אלרגית לחלב תינוקות - בפוסט שכל הורה צריך לקרוא

"אל תהיו אדישים לכתמים אדומים חלשים שמופיעים פתאום על העור של התינוק. אפשר לגלות את האלרגיה בשלבים המוקדמים שלה, הרבה לפני שהתינוק שלכם בוכה וצורח בגלל שהוא רעב, והאוכל שאתם נותנים לו גורם לו לכאב"

אא

איך אתם בוחרים את פורמולת האוכל עבור התינוקות שלכם? אם אמריקנית חולקת חוויה נוראית של בתה התינוקת שסובלת מאלרגיה לחלב פרה. "כשאתה הולך לסופר הקרוב מתוך מטרה למצוא פורמולה טובה לתינוק שלך, הורים רבים עומדים ליד המדפים ובוחרים את האוכל לפי המחיר או מקסימום לפי הפרסום במדיה", היא אומרת. "אבל האם חשבתם פעם על האפשרות שאולי הילדים שלכם אלרגיים לתרכובת ספציפית? אני לא חשבתי על זה כשניסיתי למצוא את הפורמולה לתינוקת שלי".

בתוך כך מספרת האם, קייזי שמה, כי בתה הייתה 'נסיינית' של תרכובות חלב שונות - עד לרגע הבלתי נעים שבו היא גילתה כי הבת שלה אלרגית לחלבון מחלב פרה. 

"אני לא יכולה לקנות כל מותג עבור בתי, ואני יודעת שאני לא לבד. תינוקות רבים זקוקים לפורמולות חלב מיוחדות, עם רכיבים נטולי חלבון פרה, אולם עדיין קשה מאוד למצוא פורמולות כאלה בשוק. מה שקורה לי רוב הזמן הוא שאני בוהה במדפים ריקים, כי אני לא מצליחה למצוא שום דבר שמתאים לה".

לדברי קייזי, הבעיות החלו בפרוץ מגפת הקורונה. "גילינו שהפורמולה שבתי הייתה רגילה אליה עושה לה ממש לא טוב, ויותר ויותר מקרים חמורים של אלרגיות התגלו בקרב תינוקות - עד שהיא נאסרה לשימוש". 'אבוט נוטרישן', החברה שמייצרת מספר מותגים גדולים של פורמולות לתינוקות בארה"ב, דיווחה כי הפסיקה את ייצור הפורמולה לאחר שארבעה תינוקות חלו בעקבות צריכת פורמולה ממפעל במישיגן. 

"מכיוון שרוב הפורמולות לתינוקות מכילות חלבון מחלב פרה, ילדים עם אלרגיה לא מקבלים מותג זמיןבשל מערכת החיסון של התינוקת שלי, פאלמר, והאלגריה שלה, חלב האם שלי הרג לאט את התינוקת שלי", היא משתפת בתסכול. "לא כולן יכולות להניק, למרות שזה נהדר והרופאים ממליצים על זה".

 את הפוסט שלה מסיימת קייזי בהמלצה לחברות המייצרות את הפורמולות, להתחשב גם בילדים עם בעיות של אלרגיה, כדי לחסוך את עוגמת הנפש, לצד המלצה חמה להורים: "אל תהיו אדישים לכתמים אדומים חלשים שמופיעים פתאום על העור של התינוק. אפשר לגלות את האלרגיה בשלבים המוקדמים שלה, הרבה לפני שהתינוק שלכם בוכה וצורח בגלל שהוא רעב, והאוכל שאתם נותנים לו גורם לו לכאב".

תגיות:תינוקותחלבסכנהפורמולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה