חדשות בארץ

נתניהו תוקף: "בתוך הממשלה הנוכחית יש מי שחושב שדגל ישראל בירושלים הוא התרסה"

"חברי קואליציה מבקשים למסור את השליטה בהר-הבית למדינות זרות, וראש ממשלה ישראלי מעביר את המעון הרשמי מירושלים לביתו הפרטי ברעננה"

  • כ"ח אייר התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מתח הבוקר (ראשון) ביקורת חריפה על הממשלה במהלך השקת שדולת ירושלים באולם מליאת העירייה בבירה.

"בדיוק לפני שנה יצאנו למבצע 'שומר חומות'", פתח נתניהו את דבריו. עשינו זאת כי בניגוד לשקרים המופצים, סירבנו לבטל את מצעד הדגלים שמתקיים מדי שנה כדי לציין את איחודה של העיר. לאחר שלא נכנענו לאיומי החמאס, ארגון הטרור שיגר מטח רקטות על מבואות ירושלים ותל אביב. במשך אחד-עשר ימים הנחתנו על החמאס מכות-מחץ שהוא לא ידע כמותן. אני מקווה שבחמאס למדו את הלקח, אבל אם לא - צריך להכות בהם שוב".

ראש האופוזיציה הוסיף: "תמיד זכרנו שירושלים היא הבית שלנו. אך היום יש כאלה שמרגישים שהם בעלי הבית בירושלים. הם מניפים את דגלי אש"ף וחמאס בחוצות העיר, הם שורפים את דגל ישראל על הר-הבית, הם מאיימים בטרור על מי שמניף את דגלנו בבירתנו".

תוך שהוא מותח ביקורת חריפה על הממשלה הנוכחית, המשיך נתניהו: "אבל יש דבר חמור עוד יותר. בתוך הממשלה הנוכחית יש מי שחושבים שלא צריך להניף את דגלי ישראל כאן, בלב ירושלים. שרה בממשלה אומרת שמצעד דגלי ישראל בירושלים – זו התרסה. אתם מבינים? להניף דגלי אש"ף בירושלים, בלוֹד, בתל אביב, בבאר שבע – זה לא התרסה. לשרוף את דגל ישראל בהר הבית - זה לא התרסה. אבל להניף דגלי כחול-לבן בלב ירושלים - זו התרסה".

"חברי קואליציה מבקשים למסור את השליטה בהר-הבית למדינות זרות, וראש ממשלה ישראלי מעביר את המעון הרשמי מירושלים לביתו הפרטי ברעננה. מעולם לא הייתה דרושה כל כך השדולה שאנו מקימים היום, השדולה לחיזוק ירושלים", סיים נתניהו את דבריו.

יצוין כי למרות שמדי שנה ביום ירושלים מתקיימת ישיבת הממשלה החגיגית באולם מליאת עיריית ירושלים, השנה היא הועתקה לגבעת רם. הסיבה: תרגיל להבכת הממשלה. כבר לפני שבועות אחדים ביקש ח"כ פינדרוס מראש עיריית ירושלים משה ליאון, וביקש ממנו לערוך את השקת השדולה ביום ירושלים באולם המליאה וזכה להסכמתו המלאה.

תגיות:בנימין נתניהויום ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה