חדשות בארץ

ראשי בלוק הימין החליטו: מתנגדים לכל חוק של הקואליציה

נתניהו: הם נופלים ונאחזים בכל דבר, בקופת המדינה, בשטחיה, בביטחונה ובמעמדה הבינלאומי. גפני: בכל יום שהממשלה הזו קיימת זה חילול השם. דרעי : החמאס מעוניין בהמשך קיומה של הממשלה

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

המטרה: להפיל את ממשלת בנט-לפיד באופן מיידי. שבוע אחרי הסערה שחוללו דבריה של ח"כ מירי רגב כי "אין כאבי בטן" ואסור לתמוך בשום חוק של הקואליציה, גם החשוב ביותר, התייצבו ראשי בלוק הימין שבאופוזיציה והודיעו כי החליטו לעשות הכל להפלת הממשלה, ובכלל זה להתנגד לכל חוק של הקואליציה.

במסיבת עיתונאים משותפת שכינסו, אמר יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כי הממשלה עושה הכל כדי להציל את עצמה: "הם נופלים ונאחזים בכל דבר, בקופת המדינה, בשטחיה, בביטחונה ובמעמדה הבינלאומי. הם מוכנים להקריב כל דבר כדי למנוע את שקיעתם למצולות, אבל הם צוללים ויגיעו לשם - ובינתיים אזרחי ישראל משלמים. בנט אמר בזמנו שממשלה שתלוי בתומכי טרור היא מסוכנת לחיילים ולאזרחים, וזה נכון - הממשלה מסוכנת לאזרחי ישראל ולחיילי צה"ל. זו ממשלה שמתרפסת בפני תומכי טרור".

נתניהו התייחס גם למצב הכלכלי וטען כי "יש גם משבר כלכלי עצום. היינו במשברים כלכליים בעבר. היה משבר גדול ב-2003 שיצאנו ממנו והפכנו את ישראל למעצמה עולמית. ב-2009 הוצאנו את המדינה בהצלחה עצומה מהמשבר הכלכלי העולמי. במשבר שהיה בקורונה לא אמרנו שאין מה לעשות אלא להיפך - יש משבר, אז מחובתנו לעשות ולחזות דברים מראש. צריך בשביל זה מיומנות כלכלית, מדינית וביטחונית - אין להם את המיומנות הזו או את היכולת לראות קדימה".

יו"ר האופוזיציה האשים גם את ממשלת בנט-לפיד בכך שאינה פועלת אל מול האיום האיראני: "אין לממשלה מושג מה לעשות מול איראן. אין להם יכולת להתייצב באמת בעוצמה ולעשות את הדברים שמחייבים אותנו כדי להבטיח שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני, עם או בלי הסכם. משמרות המהפכה זה דבר קטן יחסית לעומת הסיכון מאיראן, והם לא עושים כלום. לא בטוח שהם מסוגלים לעשות. הם עסוקים רק בדבר אחד - איך לא לטבוע פוליטית למצולות".

יו"ר יהדות התורה, משה גפני, אמר כי "בכל יום שהממשלה הזו קיימת זה חילול השם, מבזים את התורה ואת העם היהודי. האחרונים שיילכו לקואליציה הם חברי יהדות התורה". גפני הבהיר כי המפלגה תעשה הכל להקמת ממשלה אחרת, ואם לא יצליחו אז יהיו בחירות חדשות.

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי הממשלה מסוכנת ביותר למדינת ישראל ולעם היהודי: "אסור לתמוך בממשלה הזו בשום חוק, גם אם חשוב ביותר. החמאס מעוניין בהמשך קיומה. אנחנו לא נהיה אלה שניתן החייאה מלאכותית לגוף המסוכן הזה". דרעי הוסיף כי "את הדברים הטובים נעשה כשנעלה לשלטון. יש מספיק חברי כנסת כדי להקים ממשלה בראשות נתניהו".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', אמר כי "ממשלה יכולה להעביר חוקים ציוניים ולאומיים באצבעותיה שלה. ממשלה שלא מסוגלת להעביר חוקים היא רעה, מסוכנת ולא לגיטימית, ולא נהיה הקביים שלה. לא נהיה ממלאי המקום של עידא תומא סלימאן. זו אינה ממשלת בנט-עבאס, אלא ממשלת בנט-טיבי".

תגיות:בנימין נתניהואריה דרעימשה גפני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה