חדשות בארץ

שערי צדק: התאומות הזהות ילדו יחד באותו יום בבית החולים

אתם לא רואים כפול: התאומות הזהות יעל ישי ואביטל סגל חולקות תאריך לידה משותף. לשתיהן מדובר היה בהיריון רביעי, ולבסוף הן הגיעו ללדת באותו יום

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

אתם לא רואים כפול: שמחה גדולה בחדרי הלידה בבית החולים שערי צדק שבירושלים. האחיות שהינן תאומות זהות ילדו יחד באותו היום.

אחיות מיון היולדות של שערי צדק שפשפו את עיניהן טוב טוב כדי לוודא שהן רואות נכון. שתי אחיות, תאומות זהות, לשתיהן היריון רביעי, לשתיהן תאריך לידה משוער משותף, ולבסוף, שתיהן הגיעו ללדת בשערי צדק באותו היום.

התאומות יעל ישי (31), מתכנתת מגוש עציון, ואביטל סגל, רואת חשבון, אף היא מגוש עציון. לשתיהן שלושה ילדים, שתי בנות ובן.

בלילה שבין יום שני לשלישי הגיעה יעל, שנולדה דקות ספורות לפני אביטל, הראשונה לחדר הלידה במרכז הרפואי. שעות ספורות לאחר מכן התרחשה הלידה. בשעות הצהריים החלה גם אביטל לחוש צירים והגיעה לחדר הלידה בשערי צדק, שם שיתפה את הצוות בכך שממש לפני כמה שעות ילדה אחותה התאומה הזהה. "האחיות המקסימות זיהו את ההתרגשות ומיד ביקשו את שמה של אחותי כדי לשריין לשתינו חדר משותף במחלקה. אחרי שעות ארוכות בחדר הלידה נולד בן בריא. הצוות עשה מעל ומעבר להקל על התהליך. לאחר סיום הליך הלידה דאגו להעלות אותי לצד אחותי", תיארה אביטל.

יעל הוסיפה: "לידה זה אירוע מיוחד ומרגש. משמח לחלוק אותו עם חברה טובה שהיא גם אחות. היה כיף להיות ביחד בחדר עם התינוקות החדשים. בעבר זכינו ללדת בהפרש של שישה שבועות בלידה השלישית, וזו תהיה חופשת הלידה השנייה שלנו יחד".

רינה דביר ואפרת הרלינג, מיילדות ראשיות בשערי צדק: "בחדר לידה אנחנו המיילדות במעגל בלתי פוסק של יצירת חיים ומשפחה, וזהו המוטו שלנו. אז כששתי אחיות, תאומות זהות, יולדות - אנו שמחות שמחה כפולה בשמחתן. מרבית מתינוקות העיר נולדים כאן, ואנו מרגישות חלק ממשפחה אחת גדולה בתפקידנו כאן במרכז הילודה הגדול בארץ. הלידות עברו בשלום עם תינוקות בריאים, ואנו מאחלות להן ולמשפחותיהן מזל טוב כפול והרבה בריאות, נחת ושמחה".

תגיות:שערי צדקתאומות זהות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה