ונשמרתם

הישראלי הזה נעצר בכל נמלי התעופה שבהם נחת - לא תאמינו מדוע

גם בחלומות הכי הזויים שלו, כפיר לוי מכפר הס, לא צפה את מה שעומד לקרות לו, כשכמו כל אדם אחר, ביקש לצאת מהארץ לטובת טיול תמים: פעמיים הוא נעצר בשני נמלי תעופה שונים בהם נחת, וכשתשמעו את הסיבה - גם אתם תופתעו שדבר כזה בכלל אפשרי

אא

גם בחלומות הכי הזויים שלו, כפיר לוי מכפר הס, לא צפה את מה שעומד לקרות לו, כשכמו כל אדם אחר, ביקש לצאת מהארץ לטובת טיול תמים: פעמיים הוא נעצר בשני נמלי תעופה שונים בהם נחת, וכשתשמעו את הסיבה - גם אתם תופתעו שדבר כזה בכלל אפשרי. ביקורת הדרכונים בקפריסין ובאוקראינה נתנה לו את התחושה הכי לא טובה שיכולה להיות כשביקש להיכנס אליהן אך במקום זאת הופנו אליו מבטים מאשימים ועד מהרה הוזעקו שוטרים למקום והודיעו לו כי הוא מבוקש על ידי האינטרפול. 

אז למה זה קרה? מה הוא כבר עשה? פשוט מאוד: טעות בזיהוי. 

כן, כן, שמעתם נכון. איך יכול להיות שמתרחשת טעות כזאת? תשאלו את משטרת גרמניה, שהוציאה צו מעצר נגד המבוקש כפיר לוי - שכעת בכלל יושב בכלא בפיליפינים. 

מדוע עדיין יש נגדו צו מעצר כשהוא כבר יושב במעצר על הונאת מטבע וירטואלי בשם קריפטו? שאלה טובה. התשובה לכך היא שמשטרת גרמניה לא מוכנה לוותר על לוי שמוחזק בפיליפינים, ודורשת שיוסגר אליה. "אין לי מושג מי זה האיש הזה", אומר לוי. "שמעתי עליו בפעם הראשונה כשעצרו אותי באוקראינה. הפקיד היה המום, ומיד הגיע שוטר אוקראיני גדול עם אזיקים, שלקח אותי לחדר חקירה".

כשישב עם החוקר הוא ניסה להבין מה קורה, ונבהל כשנאמר לו ש"האינטרפול מחפש אותך'. "עיכבו אותי שלוש שעות וחצי, ואז אמרו לי שאני לא הבחור שהם חיפשו. רצו לי בראש סרטים שיהיו תמונות שלי בחדשות, ושיגידו שישראלי נעצר על ידי האינטרפול".

בקרוב הוא מתכנן טיול בר מצווה לבנו בהולנד, אך כבר מפחד מהסיטואציה הבאה בשדה התעופה - שמא בנו יראה את אביו עצור. "אני אנסה לעשות לו הכנה מראש, אבל אף אחד לא רוצה לנסוע עם הבן שלו לטיול בר מצווה ולסיים במעצר", הוא מסכם. 

תגיות:דרכוןישראליהזוישדה תעופה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה