חדשות בארץ

ארגון הגג של יוצאי איראן מצטרף לאזהרת המסע לטורקיה

בהודעה שפרסם ארגון הגג, נקראים יוצאי איראן החיים בישראל להימנע מנסיעה לטורקיה ומ"יצירת מגע עם כל מיני איראנים שידברו איתם בפרסית ויזמינו אותם לטיול"

  • א' סיון התשפ"ב
איסטנבול, טורקיה (צילום: שאטרסטוק)איסטנבול, טורקיה (צילום: שאטרסטוק)
אא

ארגון הגג של יוצאי איראן בישראל הצטרף לאזהרת המסע שפרסם המטה לביטחון לאומי בנוגע לנסיעה לטורקיה, בעקבות זיהוי של תשתית איראנית שמתכוונת לפגוע בישראלים בטווח המיידי.

בפנייה ששוגרה ליוצאי איראן החיים בישראל, ביקש מהם הארגון להימנע מלבקר בטורקיה ובמדינות נוספות להן גבול עם איראן, ובמיוחד להיות עירניים לדוברי פרסית המבקרים בטורקיה.

בהודעה שפרסם דובר הארגון דוד מוטאי נאמר: "חשוב מאוד לא להעביר אינפורמציה על שירותי ביטחון, ולא למסור מידע על מקומות רגישים עם גורמים דוברי פרסית בטורקיה".

גם יוצאי איראן שמגיעים למדינות כמו דובאי או אזרבייג'אן, שיש להן גבול עם איראן, הוזהרו "לא להתלהב מכל מיני פרסים מאיראן שמדברים איתם בפרסית, ואולי ינסו להזמין אותם לטיול או הופעה או מסעדה פרסית, זה לא בדיוק הזמן לטיול וחקר שורשים".

בין המלצות המל"ל לישראלים בטורקיה שפורסמו: להימנע מיצירת קשר עם זרים ולהימנע מהחצנת הזהות הישראלית בציבור, להימנע ממסירת פרטים אישיים או מיקומים מדויקים או כתובות של בתי מלון, וכן להימנע מלספר על השירות הצבאי.

 

תגיות:איראןטורקיהאזהרת מסע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה