חדשות בארץ

נטלי דדון על סערת הדגלים בבן גוריון: "לא נשב בחיבוק ידיים ונצפה בהנפת דגל אש"ף"

על רקע סערת הנפת דגלי אש"ף באוניברסיטת בן גוריון - נטלי דדון מגיבה בחריפות על החובה שלנו לזכור ולא לשכוח, את חשיבות קיומה של מדינה ריבונית יהודית. "כולנו צריכים לעמוד יחד למען עתיד ילדינו"

אא

על רקע סערת הנפת דגלי אש"ף באוניברסיטת בן גוריון - נטלי דדון מגיבה בחריפות על החובה שלנו לזכור ולא לשכוח, את חשיבות קיומה של מדינה ריבונית יהודית. ביום ירושלים כתבה דדון את הדברים הבאים, ברשתות החברתיות: "היום לפני 55 שנים שחררנו את ירושלים ומחר זהו יום שחרור חברון. יומיים קדושים לעם ישראל, ואסור לנו לשכוח את חשיבות קיומה של מדינה ריבונית יהודית. הבית הלאומי עפי החלטת האו"ם, שלא לדבר על ההיסטוריה שלנו שמנסים לעוות,ומי שמוכן להכיר בקיומנו ולחיות בשלום, מבורך.

"אנחנו לא נשב בחיבוק ידיים ונצפה בהנפת דגל אשף במוסדות הלימוד שלנו ותמיכה בטרור כאן אצלנו, בהנהגה שיושבת לה בכנסת. כל מי שמנסה להפוך את זה לפוליטי לא מחובר לעצם היותו ישראלי-יהודי, ומתכחש למציאות. כולנו צריכים לעמוד יחד למען עתיד ילדינו.

"אין תחושת ביטחון, יש פיגועים באמצע הרחוב, מתחת לבית, בפארק - רצח מול הילדים שלנו. כל האמצעים כשרים כדי למחוק אותנו - גרזן, אבנים, ירי, אלימות... יש המון אירועים שאנחנו אפילו לא שומעים עליהם, אז אני כאן כדי לצעוק את התחושות של אותם אזרחים שהביטחון שלהם התערער, כדי לצאת מהמקלדת ולהתחיל לזעוק ולשמור על הבית של כולנו", היא מסכמת. 

 

תגיות:דגלבן גוריוןאש"ף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה