חדשות בארץ

מקומם: מתפרעים תקפו תלמידי תיכון בלוד. את מי בחרה המשטרה לעצור?

פורעים ערבים תקפו קבוצת תלמידי תיכון שהגיעה לסיור בשכונת רמת אשכול בלוד. המשטרה שהוזעקה למקום בחרה לעצור דווקא את... מדריך הקבוצה

  • ט' סיון התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שנה למבצע שומר החומות, והערים המעורבות עדיין מעוררות אימה: אמש (שלישי) הגיעו תלמידי תיכון ממצפה רמון לביקור בשכונת רמת אשכול בעיר לוד. במהלך הסיור פורעים ערבים תקפו את תלמידי הקבוצה באבנים וריססו לעברם גז פלפל. המטיילים נמלטו לתוך בית הכנסת בשכונה, והזעיקו את המשטרה.

המשטרה הגיעה למקום וחילצה את קבוצת המטיילים היהודים אל מחוץ לעיר. אלא שהשוטרים בחרו לעצור דווקא את... מדריך קבוצת המטיילים. לאחר מספר שעות סמוך לשעה 3 וחצי לפנות בוקר הגיעו שוטרים אל ביתו של מדריך הקבוצה, כבלו אותו באזיקים בידיו וברגליו, הודיעו לו כי הוא עצור בחשד לגרימת נזק, והובילו אותו כך לתחנת המשטרה. במהלך הבוקר הוא שוחרר בערבות ובתנאים מגבילים.

מבין המתפרעים הערבים לא נעצר אף אחד.

עו"ד עדי קידר מארגון 'חוננו' תקף את המעצר: "תלמידי מוסד חינוכי אשר סיירו בעיר לוד הותקפו על ידי חבורת פורעים בני מיעוטים. המשטרה הגיעה למקום לאחר מעשה, היהודים פירטו בפניה את אשר קרה. ואולם באישון לילה נעצר אב לארבעה אדם נורמטיבי, מורה ומחנך, נעצר ונאזק לעיני אשתו, על לא כלום בכפו, וכמובן לאחר חקירת המשטרה הוא משוחרר בשעות הבוקר המוקדמות.

"נראה כי המשטרה לא רק שלא למדה את הלקח אלא ממשיכה בקו ההגנה על בני המיעוטים, ממשיכה לרדוף את הקורבנות, ולא את הפורעים, זהו המשך גריעת המשילות ובטחון האזרחים", מסר קידר.

לפני 3 שבועות ניצלו בניה ואלקנה מועטי מניסיון לינץ' אכזרי: 30 פורעים ערביים היכו אותם עם מוטות ברזל וקרשים. הם ציפו לצדק ממשטרת ישראל, והתבדו. צפו:

(קרדיט: ערוץ 14)

תגיות:משטרהלוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה