חדשות בארץ

סער: "הכל ספינים. אין סיכוי שאחזור לליכוד"

"אין שום סיכוי שאחזור לליכוד", אומר שר המשפטים גדעון סער, "אני פותח חדשות בבוקר ושומע את הספינים כל יום מחדש"

  • י"ג סיון התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

שר המשפטים גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה, הכחיש הבוקר (ראשון) כי הוא מנהל מגעים עם הליכוד. "אין משא ומתן עם הליכוד וגם לא היה. תורידו את העניין הזה מהפרק. אני פותח חדשות בבוקר ושומע את הספינים כל יום מחדש", אמר.

"אין לי כוונה לחזור לליכוד אני שומע ומשתעשע את הדיווחים בין חברי הליכוד מי יאפשר לי לחזור ומי לא. אני אומר להם - תהנו אחד בחברתו של השני, אנחנו בתקווה חדשה ונוביל גם בהמשך את תקווה חדשה", הוסיף.

היום יביא סער לאישור הממשלה וועדת השרים לחקיקה את תקנות יהודה ושומרון. "אביא היום לאישור הממשלה וועדת השרים לחקיקה, ולאחר מכן במועד המתאים כאשר נראה שמפלגות חברות בקואליציה השלימו את התהליכים שהן צריכות להשלים - נביא את זה גם לכנסת", הצהיר. "חיוני להעביר את החוק לפני סוף יוני על מנת למנוע תוהו ובוהו משפטי שיפגע בליבת האינטרס הלאומי וגם בהרבה מאוד אזרחים ישראלים".

עובד פרל, ששימש כדובר סיעת ימינה עד לפני כחודש, העניק ראיון לערוץ 7, והתייחס לאפשרות של איחוד בין בנט לסער בבחירות הבאות. "יהיה להם קשה להתאחד, אבל יכול להיות שזה מה שיציל אותם", אמר. הוא העריך שהמחלוקת על זהות העומד בראש תתווסף לשאלת מעמדה של שקד ומעמדם של אחרים ותקשה על איחוד שכזה.

"בנט בפוליטיקה הרבה שנים ויש לו קהל שמאוד מעריך אותו. אם הוא ירצה להישאר במערכת הפוליטית, גם מחוץ ללשכת ראש הממשלה, הוא ישקול חבירה לסער, אבל כעת הם עוד בודקים את אופציית הממשלה החלופית", הדגיש פרל. לדבריו, בנט יכול גם לחבור לליכוד, ולשווק מהלך זה כצעד שתכליתו טובת האזרחים ופרל מסכים שיהיה בו כדי לשפר מאוד את מעמדו של בנט בציבור כמי שויתר על כס ראש הממשלה למען המדינה והאזרחים.

עובד ציין כי למרות הצהרותיו של סער, לא מן הנמנע שאף הוא יחבור לנתניהו. "אם הוא ירגיש תקוע הוא יעשה את זה, גם לטובת מדינת ישראל וגם למען הסיכוי שלו לשרוד פוליטית, כי נכון לעכשיו הוא לא עובר את אחוז החסימה", אמר וציין כי יועץ תקשורת טוב יוכל לשווק את המהלך הזה באופן שהציבור הישראלי יעריך את סער על צעד זה, למרות הפרת הבטחת הבחירות שלו.

תגיות:גדעון סערהליכודימינהתקווה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה