חדשות בארץ

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים: מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ

הסתדרות המורים הודיעה על השבתה מלאה של הלימודים במוסדות החינוך ברחבי הארץ. מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן דויד: "טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת"

  • כ"ב סיון התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

הסתדרות המורים הודיעה כי מחר (רביעי) לא יתקיימו לימודים בכל רחבי הארץ בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. הלימודים במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו כרגיל.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד, קראה לשר האוצר אביגדור ליברמן לא להמתין ליום ראשון ולהיכנס למשא ומתן רציני כבר מחר: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה משא ומתן עם פקידי האוצר, אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת", אמרה. "אני קוראת שוב לשר האוצר אביגדור ליברמן להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ"לית המשרד, הממונה על השכר ואיתי  – כבר מחר".

בהסתדרות המורים הוסיפו, כי נציגיהם מוכנים לשבת "עד שייצא עשן לבן" והביעו תקווה כי ליברמן "ינחה את פקידי האוצר להגיע סוף סוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה". בהודעה צוין כי "כי הסתדרות המורים מנהלת משא ומתן עם פקידי האוצר ונציגי משרד החינוך כבר מחודש ינואר".

"זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל", הצהירה בן דויד. "רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".

תגיות:שביתהמערכת החינוךהסתדרות המורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה