חדשות בארץ

סער: "שקד תלך עם נתניהו"; שקד: "למה ניהלת איתו מו"מ?"

שר המשפטים גדעון סער תקף את שרת הפנים איילת שקד: "היא תלך עם נתניהו. גם לפני פיזור הכנסת, היא חתרה להקמת ממשלה בראשותו". שקד מיהרה להגיב: "למה אתה ניהלת משא ומתן עם אנשי נתניהו במשך מספר שבועות, אם זה כל כך מפריע לך?"

(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

עימות חזיתי: יו"ר תקווה חדשה ושר המשפטים, גדעון סער, תקף הבוקר (שני) את יו"ר ימינה ושרת הפנים איילת שקד. "כל אדם שיצביע לאיילת שקד יודע שהיא תלך עם נתניהו", אמר בריאיון לאפי טריגר בגלי צה"ל. "גם לפני פיזור הכנסת, היא חתרה להקמת ממשלה בראשותו. זו דעה שגויה לפי דעתי, אבל לגיטימית".

שקד מיהרה להגיב על דבריו של סער: "גדעון, אם אתה מאשים אותי בכך שהפכתי עולם למנוע הליכה לבחירות – אני מודה באשמה", כתבה בטוויטר. "אני תמיד מתנהלת באחריות כלפי המדינה שלי. הנה הכלל: בכל מצב, עם ה'קלפים' שיש, אעשה מה שהכי טוב למדינה. רק יש לי שאלה: למה אתה ניהלת משא ומתן עם אנשי נתניהו במשך מספר שבועות, אם זה כל כך מפריע לך?".

סער לא נותר חייב והשיב: "גב׳ שקד, אני עמדתי במבחן שאף פוליטיקאי לא עמד בו. את יודעת היטב, כמי שפעלה לשכנע אותי, שסירבתי לפני כשנה להצעת גוש נתניהו לכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה. הכל – בשביל להקים את הממשלה שאת יושבת בה. גם עתה קיבלתי הצעות מפתות – וסירבתי. האם יש אדם אחד שמאמין שאת היית עומדת במבחן כזה?".

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד הגיב בעוקצנות על העימות בין סער ושקד: "אנחנו לא מתערבים באיך השמאל שורף את הקולות שלו מתחת לאחוז החסימה".

תגיות:גדעון סעראיילת שקדשלמה קרעיבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה