חדשות בארץ

סקר מנדטים חדש מנבא: איילת שקד תעניק ניצחון לנתניהו

גוש הימין בראשות נתניהו מגיע ל-59 מנדטים. אם איילת שקד תעבור את אחוז החסימה ותעניק את תמיכתה לנתניהו – גוש הימין יגיע ל-63 מנדטים

  • ה' תמוז התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

סקר מנדטים חדש מנבא כי איילת שקד תעניק ניצחון לנתניהו – כך עולה מסקר שפורסם אמש (ראשון) ב'כאן' 11, ונערך על ידי מכון 'קנטאר'. מן הסקר עולה שגוש הימין מגיע ל-59 אצבעות. אם איילת שקד תעבור את אחוז החסימה – היא תעניק לגוש הימין בראשות נתניהו ניצחון עם 63 מנדטים.

על פי הסקר, אם הבחירות היו נערכות היום, היתה מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 34 מנדטים. יש עתיד- 21. הציונות הדתית – 10. כחול לבן – 8. ש"ס – 8. יהדות התורה – 7. הרשימה המשותפת – 6. העבודה – 5. ישראל ביתנו – 5. תקווה חדשה – 4. רע"מ – 4. מר"צ – 4. ימינה בראשות שקד – 4.

בחלוקה לפי גושים, גוש הימין בראשות נתניהו – 63. גוש השמאל – 51. הרשימה המשותפת – 6 מנדטים.

הבוקר טען שר המשפטים גדעון סער כי מי שיצביע לאיילת שקד – תומך בהקמת ממשלה בראשות הליכוד. בראיון לגלי צה"ל אמר סער: "כל אדם שיצביע לאיילת שקד יודע שהיא תלך עם נתניהו. גם לפני פיזור הכנסת, היא חתרה להקמת ממשלה בראשותו. זו דעה שגויה לפי דעתי, אבל לגיטימית".

בתגובה, צייצה שקד בטוויטר: "גדעון, אם אתה מאשים אותי בכך שהפכתי עולם למנוע הליכה לבחירות - אני מודה באשמה. אני תמיד מתנהלת באחריות כלפי המדינה שלי. הנה הכלל: בכל מצב, עם ה'קלפים' שיש, אעשה מה שהכי טוב למדינה. רק יש לי שאלה: למה אתה ניהלת משא ומתן עם אנשי נתניהו במשך מספר שבועות, אם זה כל כך מפריע לך?".

סער לא נותר חייב: "גב' שקד", צייץ בתגובה, "אני עמדתי במבחן שאף פוליטיקאי לא עמד בו. את יודעת היטב, כמי שפעלה לשכנע אותי, שסרבתי לפני כשנה להצעת גוש נתניהו לכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה. הכל - בשביל להקים את הממשלה שאת יושבת בה. גם עתה קיבלתי הצעות מפתות – וסרבתי. האם יש אדם אחד שמאמין שאת היית עומדת במבחן כזה?!"

תגיות:סקראיילת שקדבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה