חדשות בארץ

ביקור ביידן בישראל: אלו השינויים בהמראות בנתב"ג

ביידן ינחת בישראל ביום רביעי אחר הצהריים, ובשל כך יחולו שינויים רבים בטרמינל 1 לטיסות הבינלאומיות

  • י"א תמוז התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ביום רביעי הקרוב ינחת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל, ובשל כך צפויים שינויים בהמראות מנתב"ג.

הנשיא האמריקני ינחת בישראל ביום רביעי בסביבות השעה 15:30 אחר הצהריים, ועל כן הודיעה רשות שדות התעופה כי כל הטיסות הבינלאומיות היוצאות מטרמינל 1 תועתקנה לטרמינל 3.

החל מיום רביעי הקרוב ב-01:00 טיסות הלואו-קוסט הבינלאומיות תצאנה מטרמינל 3. הטיסות הפנים ארציות תצאנה מטרמינל 1 ללא כל שינוי.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים להגיע לנתב"ג באמצעות הרכבת, בשל הכבישים הרבים שייחסמו באזור.

הפעילות בטרמינל 1 תחזור לסדרה גם לטיסות הבינלאומיות החל מיום חמישי בשעה 01:00. ביום שישי בחצות הלילה יועתקו שוב הטיסות לטרמינל 3.

החל מיום שלישי הקרוב ועד יום שישי אחר הצהריים, כאשר יעזוב ביידן את ישראל, הנוסעים הנוחתים בטיסות הפנים ארציות ייצאו גם הם מטרמינל 3. הפעילות הבינלאומית של טיסות הלואו-קוסט תוחזר לטרמינל 1 החל מיום ראשון, 17.1, בשעה 01:00 לפנות בוקר. במהלך הביקור, לפניו ולאחריו, ניתן יהיה להתעדכן באתר שדה התעופה.

ביידן ופמלייתו יתקבלו בנתב"ג על ידי נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה יאיר לפיד ומשמר כבוד של חיילי צה"ל עם תזמורת צה"ל. בשדה צפוי טקס קבלת פנים ממלכתי מצומצם מאוד, שככל הנראה יתקיים ללא לחיצות ידיים.

לאחר מכן ייסע ביידן עם פמלייתו לביקור בבסיס פלמחים בליווי ראש הממשלה, שם יקבל את פניו שר הביטחון בני גנץ, שיציג לנשיא מערכות ההגנה של ישראל ובראשן מערכת הלייזר ליירוט מל"טים ורקטות. לאחר מכן יגיע ביידן לטקס ביד ושם בירושלים, שם יניח זר באוהל 'יזכור', וייפגש עם שתי ניצולות שואה עם רקע אמריקני.

ביום חמישי בבוקר ייפגש ביידן עם ראש הממשלה לפיד במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. הפגישה תחל בארבע עיניים, ולאחר מכן תתקיים פגישה נוספת בהשתתפות שרים. לאחר הפגישות יימסרו הצהרות של ביידן ולפיד.

בהמשך היום ייפגש ביידן עם הנשיא הרצוג בבית הנשיא, ושם ייפגש גם עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

ביום שישי בבוקר יבקר ביידן בבית החולים הפלסטיני אוגוסטה ויקטוריה. לאחר מכן יגיע לבית לחם, ובהמשך גם לפגישה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. בצהריים ייערך טקס פרידה קצר בנתב"ג, ולאחר מכן ימריא ביידן עם פמלייתו לערב הסעודית.

תגיות:נתב"גג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה