חדשות בארץ

109 ימי היעדרות, והנער איננו: חיפושים נרחבים אחרי מוישי קליינרמן

הנער איננו, ואנה אנו באים? עשרות מתנדבים השתתפו ביום חיפושים נרחב שהתרכז בהר מירון. מספר פריטים נמצאו, ונשלחו לבדיקת DNA

  • ט"ו תמוז התשפ"ב
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

עשרות מתנדבים השתתפו אתמול (רביעי) במסע חיפושים נרחב אחרי הנעדר מוישי קליינרמן, נער בן 16 שנראה לפני ארבעה חודשים בציון הרשב"י במירון, ומאז, למרבה החרדה, נעלמו עקבותיו כליל.

מבצע החיפושים קיבל את השם "מבצע אייכה", ועשרות המתנדבים מיקדו את חיפושיהם באזור הר מירון, בתא שטח מאוד מוגדר, מתוך מטרה למצוא קצה חוט אחר הנער.

מספר פריטים נמצאו ונשלחו לבדיקת DNA . יצוין כי ההערכות הן שלפריטים אלו אין כל קשר לקליינרמן, אך על מנת לשלול זאת בוודאות, נשלחו הפריטים לבדיקה.

בשבוע שעבר הגיעו בני משפחת קליינרמן לקבר הרשב"י במירון, המקום האחרון בו נראה מוישי, והתפללו בדמעות על הציון לישועה מהירה.

במקביל, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי קיים הערכת מצב שעסקה במאמצים המשטרתיים לאיתורו של מוישי. "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא", אמר שבתאי. "משטרת ישראל, כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות.

"זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם הדיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא", הוסיף המפכ"ל. "בהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים, ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל".

במשטרה ממשיכים לבקש את עזרת הציבור באיתורו של הנער, שנראה בפעם האחרונה במירון, ומאז אבדו עקבותיו. תיאורו: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה, מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

אנא העתירו תפילה למען חזרתו בשלום בקרוב ממש, בריא בגוף ונפש: אברהם משה בן גיטל.

תגיות:נעדרמוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה