חדשות בעולם

נס בלתי יאומן: שרד 18 שעות בים - הודות למשחק ילדים פופולרי

יוון: בן 30 ניצל בנס מטביעה בים, בזכות משחק ילדים פופולרי. חברו, שנסחף לים ביחד עמו - עדיין נעדר

אא

נס גדול אירע לאחרונה לתייר בשם איוואן, בחוף אבגאטיס שנמצא באי היווני למנוס, בעיר קסנדרה. 

איוואן בן ה-30 שחה בים עם חבריו, כשלפתע החלו זרמים חזקים לסחוף אותו אל לב הים תוך שהוא צועק לעזרה. חבר נוסף שלו בשם מרטין יובנובסקי - אף הוא נסחף למקום אחר בים. 

חבריו המבוהלים הצליחו לצאת מהים ולהזעיק את משמר החופים, אך עד שזה קרה - איוואן נסחף עוד ועוד פנימה אל תוך הים, עד אשר נעלם מהחוף שבו שהה. 

משמר החופים היווני הכריז עליו כנעדר בים, אך למרבה הנס - איוואן הצליח לשרוד כ-18 שעות בים, עד שלבסוף אותר על ידי צוותי החילוץ. מה עזר לו לשרוד את אימת הים? למרבה ההפתעה, היה זה כדור שאבד זמן קצר קודם לכן לשני אחים - טריפון בן ה-11 ות'אנוס בן השש, ששיחקו בו על חוף סמוך.

איוואן לא זיהה מיד את הכדור. חלפה שעה עד שעה וחצי מרגע שהבחין בו צף לצדו, אך מרגע שזיהה אותו - איוואן אחז בכדור ולא הרפה ממנו. "זה עזר לי לצוף כשהרגשתי שכבר אין לי כוחות", סיפר איוואן בתקשורת, לאחר שאותר בריא ושלם, כשהוא עדיין צף על הכדור ונעזר בו. 

לפי מהדורת חדשות מקומית, איוואן זוהה על ידי מסוק של חיל האוויר היווני, שחיפש אחריו. בצירוף מקרים מעניין, אמם של הבנים שאיבדו את הכדור, הבחינה בו בטלוויזיה במהלך הדיווח החדשותי, ונאותה לספר כי הכדור היה מנופח רק למחצה. "זה מדהים שלמרות העובדה הזו, זה עזר לו להישאר בחיים בכל זאת", אמרה. 

."אני שמחה על סיום ההרפתקה הזו, ועל כך שהצעיר מצא כדור שעזר לו כשהתעייף", אמרה ראש עיריית קסנדרה אנסטסיה צ'לקיה, לצד אביו של איוואן, תוך שהיא מודה על העזרה של עשרות המתנדבים שחיפשו אחריו, לרבות חיל האוויר המקומי, המשטרה ומשמר החופים.  

עוד הוסיפה כי החיפושים אחר חברו מרטין יובנובסקי, עדיין נמשכים. 

תגיות:כדוריווןהצלהנסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה