מעניין

צפו - החיים בחלל מעידים על מציאות הבורא

קטנים על גדול: דברים מדהימים מתרחשים בחלל - בהעדר כוח משיכה. הסרטון הקצר שלפניכם מוכיח - יש בורא לעולם, והוא גדול הרבה יותר ממה שנדמה לנו

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מה קורה שם בחלל בהעדר כוח משיכה (גרביטציה, הכוח שמחזיק את כוכבי הלכת) - רק האסטרונאוטים יכולים לספר, אך נדמה שאין טוב ממראה עיניים. בדיוק לצורך כך איתרנו ותרגמנו בעבורכם את הסרטון הבא, למרות שהאמת מדברת גם בלי צורך להכביר במילים - יש בורא לעולם, והוא מהווה כאן (ושם, ובכל העולמות) את הכל. 

"דברים מדהימים שמתרחשים באפס כוח משיכה", כך נקרא הסרטון הזה, שמתאר בפרוטרוט את חיי האסטרונאוטים בחלל וכדי להסביר את אותם דברים מדהימים - נשאל "רק" כמה שאלות קטנות:

ראשית, איך זה שהמזון מרחף לו באוויר? וכי הוא ציפור? וטיפת מים ששטה לה אל-על כמו היה מדובר בים מוזר שגליו עולים למעלה, היש בזה היגיון? "בלי כוח המשיכה", מסבירים האסטרונאוטים, "טיפת המים היא כמו ג'לי, שאפשר להכניס לתוכו כל מה שרק רוצים. יתירה מזאת, גלי הקול גלויים כאשר הם עוברים דרך נוזל - והתדרים השונים יוצרים טווח תזוזה".

ומה לגבי אש? בארץ, כוח המשיכה גורם לאש לעלות למעלה - אולם בחלל אין שום דבר שימשוך את הלהבות למעלה, ולכן היא 'מתרחבת' לכל הכיוונים - בחיפוש אחר חמצן. 

מעניין לציין כי בחלל, החשמל הסטטי 'תופס בעלות' ומתנהג בדיוק כמו כוח הגרביטציה. ולכן, אסרטונאוט שיתקרב עם אצבעו אל שקיק של גרגירי מלח (כפי שמראים בסרטון), מיד 'ימשוך' אליו את כל הגרגרים גם מבלי שיתכוון לכך. 

הצלחנו לאתגר אתכם? צפו בסרטון המרתק ולאחריו, אמרו בקול רם: "מי כהשם אלוקינו, המגביהי לשבת. המשפילי, לראות. בשמיים, ובארץ". אין עוד מלבדו:

 

תגיות:אמונהחללתורת הגרביטציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה