חדשות בארץ

טרגדיה בבנימין: מתן בן ה-6 נהרג בתאונת דרכים

מבית החולים הדסה נמסר על מותו של הילד מתן צינמן, בן 6 מהיישוב שבות רחל, שנפצע בתאונת דרכים בכביש 60. אמו ושלושת אחיו מאושפזים בבתי החולים. על פי עדויות מהשטח, נהגת פלסטינית השתוללה על הכביש, יצאה לעקיפה מסוכנת על פס לבן ופגעה חזיתית במכוניתה של משפחת צינמן

  • כ"ח תמוז התשפ"ב
זירת התאונה (קרדיט: מוקד בנימין). מתן צינמן ז"ל (באדיבות המשפחה)זירת התאונה (קרדיט: מוקד בנימין). מתן צינמן ז"ל (באדיבות המשפחה)
אא

בתאונת דרכים קשה שאירעה היום (רביעי) בכביש 60 ליד צומת מעלה לבונה, נהרג הילד מתן צינמן מהיישוב שבות רחל שבבנימין. מתן בן ה-6 היה אמור לעלות בעוד כחודש לכיתה א'.

על פי העדויות והתחקור בשטח, נהגת פלסטינית השתוללה על הכביש, יצאה לעקיפה מסוכנת על פס לבן ופגעה חזיתית במכונית של משפחת צינמן בה נסעו האם וארבעת ילדיה. מתן פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, תוך כדי פעולות החייאה, אולם הרופאים שנאבקו על חייו נאלצו לקבוע את מותו. "לצערנו, למרות המאמצים הממושכים ופעולות ההחייאה שנמשכו גם בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו", נמסר מבית החולים. "אנו משתתפים בצערה של המשפחה. צוות השירות הסוציאלי בהדסה מלווה אותה בשעה קשה זו".

בתאונה נפצעו גם בני המשפחה האחרים. מצבה של האם מוגדר קל. בתה בת ה-12 נפצעה באורח בינוני, ילד בן 10 נפצע באורח קשה, ומצבו של תינוק כבן חצי שנה מוגדר קל. מזירת התאונה פונו שני פצועים פלסטינים במצב בינוני לבתי חולים בשטח הרשות הפלסטינית.

ממועצת בנימין נמסר, כי הצוותים המקצועיים של המועצה והיישוב שבות רחל מטפלים בצורכי המשפחה והקהילה. עובדים סוציאליים מלווים את בני המשפחה בבתי החולים השונים.

"אבל כבד נפל עלינו, מתן הקטן נקטף מאיתנו בחטף", אמר ראש המועצה ישראל גנץ. "אנחנו עוטפים את המשפחה ואת היישוב שבות רחל בשעה הקשה הזו. זהו אירוע נורא שנעשה על ידי בני עוולה ערבים שמשתוללים על הכבישים, לאחר שמדינת ישראל נוהגת ביו"ש כחצר האחורית ללא אכיפה. לצערנו, כפי שזעקנו ואנו זועקים מדי יום, גם לפערי פיתוח הכבישים בעשורים האחרונים ביהודה ושומרון יש מחיר דמים כבד".

תגיות:יהודה ושומרוןתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה