טהרת המשפחה

בתו של לב לבייב על ’סערת הנידה’: "כל הרעש היה בגלל שמדובר ביהדות"

לאחרונה יצאה בתו של לב לבייב, רותי לבייב-יליזרוב, בקמפיין מיוחד שתפקידו להעלות את המודעות לחשיבותה של מצוות טהרת המשפחה, אלא שהדבר הצליח לעורר סערה ולהוציא משלוות הנפש כמה וכמה גורמים. לבייב-יליזרוב משיבה להם ואומרת: "הקמפיין הצליח בגדול, ואין היום מישהו שלא יודע מה זו טהרת המשפחה"

אא

לאחרונה יצאה בתו של לב לבייב, רותי לבייב-יליזרוב, בקמפיין מיוחד שתפקידו להעלות את המודעות לחשיבותה של מצוות טהרת המשפחה, אלא שהדבר הצליח לעורר סערה ולהוציא משלוות הנפש כמה וכמה גורמים שטענו כי מדובר במרמה, שכן המפורסמות שהתגייסו לקמפיין - עשו זאת לשם התשלום שקיבלו לטענתם, ולא לשם שמיים. 

כעת מגיבה לבייב-יליזרוב, ואומרת כי הודות לסערה התפתח דיון של ממש, שסחף אל תוכו אלפים. "זה נהיה שיח על אמת ושקר, שיח של ערכים מול כסף. לקחו את זה להמון מקומות כשבעצם כל הרעש היה בגלל שמדובר ביהדות", אמרה בראיון למוסף 'אתנחתא' של העיתון 'בשבע'. 

כשנשאלה האם זה הבהיל אותה השיבה כי היא "יודעת בוודאות שמה שאנחנו עושים הוא הדבר הנכון. צריך לחנך ולהגיד שמצוות הנידה עושים לא רק כי צריך, אלא גם מתוך חיבור עמוק לדברים והכרה בעוצמה שיש בזה".

היות ומדובר בנושא שהצניעות יפה לו, לבייב-יליזרוב אף נשאלה האם זו הייתה לדעתה טעות לכתחילה, לעסוק בנושא כה רגיש, והשיבה כי "אנחנו מדברים על איך אנחנו רואים את הבית שלנו, את הזוגיות שלנו. זה שיח שמחזק. יש תופעה בחיינו, למה שלא נדבר עליה ונתקן את מה שדרוש תיקון? ממה אנחנו מפחדים? אנחנו מדברים על הנושא בצורה צנועה ומכובדת, ואין פה שום דבר שהוא לא צנוע. הקמפיין מצליח והשיג את היעדים שלו בגדול, כי אין היום מישהו שלא יודע מה זו טהרת המשפחה", היא מסכמת. 

תגיות:רותי לבייבטהרת המשפחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה