המצעד

ארזת לבד? 5 טיפים יעילים לאריזה מוצלחת לפני נסיעה

יוצאים לטייל? מכינים מזוודות לנסיעה ארוכה? אם גם לכם סידור התיקים נראה כמו משהו מסובך ומתיש - קבלו חמישה טיפים לאריזה ממש כמו מקצוענים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בין אם אתם מתכננים נסיעה של יומיים לצפון או טיול של שבועיים לחו"ל, אריזה למספר גדול של נפשות יכולה להיות דבר מלחיץ מאוד. אספנו לכם חמישה טיפים מעולים שיעזרו לכם לארוז בקלות ומהירות:

 

הכינו רשימה מפורטת

נכון, רשימה זה דבר די מובן מאליו, אבל הנה חידוש: רשמו ליד כל פריט היכן הוא ממוקם. הכינו לכל אחד מבני הבית רשימה משלו, וליד כל פריט ציינו מיקום מדויק. למשל: כובע שמש בתיק באדום, סלולרי ומטען בתיק הגדול של אמא. כך תזכרו היכן נמצא כל פריט ותחסכו חיפושים מיותרים.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

גלגלו את זה

מכירים את זה שאתם שולפים חולצה מהערימה בארון וכל הערימה מתפרקת? אותו הדבר קורה במזוודה, שנוטה להתבלגן מהר מאוד. הפעם נסו לגלגל את הבגדים שלכם במקום לקפל – במיוחד פריטים קטנים, כמו חולצות טריקו, מכנסי כותנה וחצאיות. לא תאמינו כמה מקום תוכלו לחסוך.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

האצילו סמכויות

מלאכת האריזה נראית מאיימת כשהיא מוטלת על אדם אחד בלבד. מה דעתכם לשתף את כל בני הבית? אמנם פעוטות ותינוקות לא יכולים לארוז, אבל ילד בן 12 יכול בהחלט. אם הילדים מתקשים, הכינו יחד איתם רשימה, ולמדו אותם לסמן פריטים שכבר נכנסו לתיק. כל שנשאר לכם אחר כך זה לעבור על הרשימה ולבדוק שכל פריט סומן והוכנס.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

קוביות או שקיות?

מכירים את השקיות העבות עם פטנט הסגירה, שנמכרות לאחסון מזון והקפאה? הן יעילות מאוד לאחסון חפצים וכן, גם בגדים. תתפלאו כמה אפשר להכניס בשקיות הגדולות: אפשר לגלגל ולארוז בתוכן פיג'מות, בשמים, בקבוקונים, תכשיטים ומה לא?  הן ניתנות לפתיחה וסגירה חוזרת, שקופות ומאפשרות לנו לראות מה יש בתוכן. בנוסף, אפשר לכתוב עליהן בעזרת טוש עמיד ולציין מה הכנסתם בכל שקית. ומי לא שמע על קוביות האחסון - הלהיט שהופך כל מזוודה למסודרת? הקוביות נמכרות בכל סטוק אפשרי ומכילות בדרך כלל 5 קוביות בד עם רוכסנים בגדלים שונים. הקוביות מתוכננות בצורה שמאפשרת חלוקה פנימית חכמה ומאורגנת בתוך המזוודה, והתוצאה? חסכון עצום במקום ומראה נקי ומסודר.

 

ארזו מראש

כמו כל אירוע גדול, גם נסיעה מתחילה בתכנון טוב. ותכנון טוב מחייב סייעתא דשמיא. כשאתם מתפללים להשם יתברך שתהיה לכם נסיעה טובה בבריאות והצלחה – בקשו מהשם יתברך לא לשכוח אף פריט, לפחות לא משהו חשוב מאוד. הכינו רשימות והתחילו לארוז מספר ימים לפני הנסיעה. ישנם דברים שכמובן ייכנסו לתיק ברגע האחרון, אך חלק גדול מהפריטים ניתנים לאריזה מוקדמת. 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

והכי חשוב? סעו לשלום וחזרו לשלום.

יש לכם טיפים משלכם לאריזה מוצלחת? שתפו אותנו בתגובות

תגיות:אריזותמזוודהTOP5

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה