חדשות בארץ

צעיר ישראלי נחטף בברזיל ושוחרר תמורת כופר

דרמה: ישראלי בן 30 נחטף על ידי כנופיה מקומית בסאו פאולו, ושוחרר תמורת כופר

  • כ"ז אב התשפ"ב
סאו פאולו (צילום: shutterstock)סאו פאולו (צילום: shutterstock)
אא

דרמה בברזיל: צעיר ישראלי בן 30 נחטף אתמול (שלישי) על ידי כנופיה מקומית בעיר סאו פאולו בברזיל. החוטפים יצרו קשר עם משפחתו ודרשו כופר. במקביל, הצליחו החוטפים למשוך ממכשיר הכספומט סכום כסף באמצעות כרטיס האשראי של הישראלי.

החטיפה התבצעה כאשר הישראלי יצא לפגישה לילית עם מונית אובר, ושם ארבה לו כנופיה מקומית. הכנופיה חטפה גם את נהג האובר שבהמשך נזרק על ידי החוטפים באזור נטוש.

במהלך מספר שעות הוחזק הצעיר ללא אפשרות ליצירת קשר. המידע הראשוני הגיע למשטרה מנהג האובר, שהצליח ליצור עימה קשר.

המשטרה המקומית הצליחה לבצע איכונים למכשירים הסלולריים של החוטפים ושל הישראלי, ואיתרה את מיקומם. המשטרה הצליחה להגיע אל שלושה מהחוטפים ועצרה אותם. הישראלי שוחרר, וכעת הוא בריא ושלם, ושוהה עם בני משפחתו.

הקונסול הישראלי בברזיל, אביאל אברהם, ונספח משטרת ישראל, משה תורג'מן, עמדו כל העת בקשר ישיר עם המשטרה והמשפחה וליוו את הטיפול וסייעו בשחרור הישראלי.

משרד החוץ מסר: "הטיפול לווה כל העת בידי הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, המשפחה והמשטרה. במהלך האירוע צוות הקונסוליה, הקונסול הכללי רפי ארדרייך, הקונסול אביאל אברהם, ונספח המשטרה משה תורגמן בקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, סייעו והעניקו מידע חיוני ליחידת החטופים והנעדרים במשטרת סאו פאולו".

תגיות:חטיפהברזיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה