חדשות בארץ

נתניהו על הסכם הגרעין: "לפיד וגנץ נרדמו בשמירה, בנט נופש באיטליה"

ראש האופוזיציה מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, על רקע הסכם הגרעין המתגבש בין איראן והמעצמות: "אוזלת היד של לפיד וגנץ תיזכר בהיסטוריה כמחדל הגרעין האיראני"

אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (ראשון) בחריפות את ראש הממשלה יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ וראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, על רקע הסכם הגרעין המתגבש בין איראן והמעצמות: "נרדמו בשמירה. אוזלת היד שלהם תיזכר בהיסטוריה כמחדל הגרעין האיראני". בצל חתימתו המסתמנת של ההסכם, תתקיים מחר בשעה 17:00 פגישת עדכון ביטחוני בין נתניהו ולפיד, בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

בהודעה שפרסם אמר נתניהו: "בשנה האחרונה לפיד וגנץ זנחו לחלוטין את המאבק הציבורי נגד הסכם הגרעין עם איראן. במשך 12 שנה נאבקנו בנחישות בהסכם הזה, ואף הבאנו את ארה"ב לסגת ממנו. אבל בשנה היחידה שלהם בשלטון, לפיד וגנץ פשוט נרדמו בשמירה. הם איפשרו לארה"ב ואיראן להגיע להסכם גרעין שמסכן את עצם עתידנו. הם פשוט לא עשו כלום כדי ללחוץ על הממשל האמריקני לא לחתום על ההסכם הזה. בניגוד לנו - הם לא הלכו לקונגרס, לא הלכו לאו"ם, לא ניהלו מסע הסברה תקיף בתקשורת העולמית".

"אחרי שארה"ב כבר סיכמה עם איראן את עיקרי ההסכם, רק אז לפיד וגנץ נזכרו להתעורר. מאוחר מדי, מעט מדי", הצהיר נתניהו. "אוזלת היד של לפיד וגנץ תיזכר בהיסטוריה כמחדל הגרעין האיראני. אין דוגמה טובה יותר לאוזלת יד זו, מאשר העובדה שבנט, 'השר לענייני איראן' שלפיד מינה, נופש כעת באיטליה, ערב חתימת ההסכם, באיטליה - ועוד באזור בלי קליטה".

"ככה לא נלחמים בסכנה קיומית. ככה לא שומרים על ישראל. אני מתחייב בפניכם, אזרחי ישראל: לאחר שננצח בבחירות, נפעל בכל דרך נגד ההסכם הזה. לעולם לא אתן לאיראן להשיג נשק גרעיני", סיכם נתניהו.

תגיות:איראןיאיר לפידהסכם הגרעיןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה