חדשות בארץ

ח"כ אבי מעוז: מוכן לאיחוד עם בן גביר וסמוטריץ’ – תמורת המקום השישי ברשימה

לאחר שהכריז כי מפלגתו תרוץ בנפרד הבהיר יו"ר נעם, אבי מעוז, כי יהיה מוכן לאיחוד עם הציונות הדתית ועוצמה יהודית על פי התנאים שנקבעו לקראת הבחירות לכנסת הקודמת

  • ב' אלול התשפ"ב
(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז, הבהיר הבוקר (שני) בריאיון לגלי צה"ל כי יהיה מוכן להתאחד עם מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית, במידה ויוקצה עבורו המקום השישי ברשימה: "אם הם יתעשתו וייתנו לדגל שלנו מקום לא פחות ממה שקיבלנו בבחירות האחרונות, אז פנינו לאיחוד".

אמש הודיע מעוז כי מפלגתו תתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי: "נעם חייבת להיות בכנסת הבאה, נקודה. קיבלנו החלטה שנעם תתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי. לא עולה על הדעת שהזהות היהודית תידחק למקום שולי ולא ריאלי".

אתמול דווח באתר סרוגים כי ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, פועל לצירופו של מעוז לרשימה במקום ה-11. עם זאת, מבחינתו של יו"ר נעם, הצעה זו דוחקת אותו מחוץ לספסלי הכנסת: "הבנו שהדגל שאנחנו נושאים, 'המלחמה נגד הפרוגרס',  נדחק הצידה באיחוד בין המפלגות למקום לא ריאלי".

למעשה, מעוז דורש מבן גביר ומיו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', לשחזר את ההסכם אליו הגיע עמם בתחילת 2021, לקראת הבחירות לכנסת ה-25. במסגרת ההסכם, הוא הוצב במקום השישי ברשימה, וכן הובטחו למפלגתו המקומות ה-11 וה-15, שאינם נחשבים למקומות ריאליים.

בתגובה לפרסום הודיעו נציגי מפלגת נעם כי: "בניגוד לנטען, לא היו מגעים, ולא מתקיימים מגעים עם בן גביר על צירוף נעם לרשימה. כפי שהודענו, אנו מאחלים הצלחה לשותפינו לשעבר, ומבחינתנו כל האופציות האחרות על השולחן".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אבי מעוזבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה