חדשות יהדות

הלם: האדמו"ר מזוועהיל זצ"ל נפטר בפתאומיות

בשורה קשה: האדמו"ר מזוועהיל זצ"ל התמוטט בפתאומיות בביתו שברחוב יחזקאל בירושלים ונפטר כשהוא בן 66 שנים בלבד. ההלוויה הלילה מבית מדרשו להר הזיתים

  • ב' אלול התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עם ישראל התעטף באבל עם היוודע הבשורה הקשה על פטירתו הפתאומית של האדמו"ר מזוועהיל זצ"ל, כשהוא בן 66 שנים בלבד. הערב (שני) התמוטט לפתע האדמו"ר בביתו שברחוב יחזקאל בירושלים. כונני מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו למקום, ובמשך שעה ארוכה ניסו לבצע פעולות החייאה. למרבה הצער מאמצי ההחייאה לא הצליחו, ונשמתו הטהורה עלתה השמימה, כשהיא מותירה את אלפי חסידיו אבלים והמומים.

מסע הלוויה יצא הלילה בשעה 23:00, מבית מדרשו ברחוב רפפורט בשכונת בית ישראל בירושלים לעבר חלקת אבותיו בהר הזיתים.

האדמו"ר זצ"ל הוא בנו של האדמו"ר ה'אור אברהם' מזוועהיל זצ"ל, ומאז פטירתו של אביו לפני 12 שנה הוא מכהן כאדמו"ר בחסידות. בצעירותו למד בישיבת סלונים, שם נודע כאחד מגדולי השקדנים. האדמו"ר מסר את נפשו לטובת המוסדות של החסידות, שכוללים תלמוד תורה, ישיבות, כוללים ובתי מדרש, לצד התמדתו בתורה ובחסידות במשך כל השנים.

בפטירתו הפתאומית הותיר אחריו הרבי את בניו: רבי משה נתן נטע גולדמן, רבי יעקב לייב גולדמן, את חתניו, נכדיו וצאצאיו ההולכים בדרך התורה והחסידות, ואת אחיו: האדמו"ר רבי גדליה משה, רבי שאול, רבי שמואל דוד, רבי יוסף ועוד.

וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'.

 

תגיות:דיין האמתהאדמו"ר מזוועהיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה