חדשות בארץ

היהודי שנרצח בצרפת על ידי שכנו המוסלמי יובא למנוחות בבאר שבע

גופתו של אייל חדד, שנרצח באכזריות על ידי שכנו המוסלמי, תובא למנוחות בישראל

  • ד' אלול התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גופתו של אייל חדד ז"ל בן ה-34, שנרצח באכזריות על ידי שכנו המוסלמי, תובא היום (רביעי) למנוחות בבית העלמין בעיר באר שבע בה מתגוררת משפחתו.

חדד נולד בג'רבה שבתוניס, ולאחר תקופה שבה גר בישראל, עבר לגור בצרפת.

לפני כשבועיים, ב-19 באוגוסט, הוא נרצח בגרזן ודקירות סכין על ידי מוחמד דרידי, שכנו המוסלמי, שהוא שוהה בלתי חוקי במדינה. דרידי אף החל לשרוף את פניו של חדד, לאחר שריסק את גולגלתו, ורק לאחר מכן קבר אותו. הגופה של חדד, שהושחתה בחלקה, התגלתה בשטח פתוח.

משפחתו של חדד החלה לדאוג לו לאחר שלא יצר קשר במשך מספר ימים, ופנתה לדרידי על מנת לשאול האם ראה את שכנו היהודי. בעקבות כך פתחה המשטרה המקומית בחקירה, מה שהוביל את דרידי להסגיר את עצמו. הוא סיפר כי רצח את חדד והסתיר את גופתו. לדבריו, חדד היה חייב לו 100 יורו ולא החזיר את החוב, מה שהוביל אותו לבצע את הרצח. לאחר מכן הודה כי גם העובדה ששכנו היה יהודי הייתה אחת הסיבות לרצח.

בקהילה היהודית בפריז זועמים על התנהלות הרשויות ודורשים לחקור את האירוע כפשע שנאה אנטישמי, אך לפי שעה המשטרה מגדירה אותו כרצח בלבד.

הרב הראשי לטוניס וחבר ועידת רבני אירופה, הרב חיים ביטאן, אמר: "הזדעזענו לשמוע על רציחת בן עירנו שבג'רבה, אייל בן מיכאל, שנרצח על ידי בן עוולה בצרפת. אנו מבקשים ממשלת צרפת לדון את הרוצח ע"פ חומרת הדין ולעשות חקירה שקופה ומיצוי הדין עם הרוצח הנתעב, בכדי למנוע מקרים נוספים כמו אלו".

תגיות:רצחצרפתאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה