חם ברשת

אחרי יובל דיין, עדן הראל חושפת: "ביבי הושיט לי את היד, וסירבתי"

אחרי שוך סערת יובל דיין והסירוב שלה ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן - כעת חושפת עדן הראל מקרה דומה שאירע לה כשהנחתה טקס ביחד עם עודד מנשה בעלה, לפני כשנה וחצי

אא

אחרי שוך סערת יובל דיין והסירוב שלה ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן - כעת חושפת עדן הראל מקרה דומה שאירע לה כשהנחתה טקס ביחד עם עודד מנשה בעלה, לפני כשנה וחצי. 

היה זה כשבנימין נתניהו התקרב אליה והגיש את ידו לכיוונה - אך היא סירבה ללחוץ את ידו בנימוס. "ביבי עלה והוא היה צריך לתת נאום", סיפרה הראל בראיון לרפי רשף. "באופן ספונטני, הוא בא להגיש לי את היד ואמרתי לו: 'לא, סליחה'. ממש ככה. גם לך הייתי מגיבה באותה צורה".
 

כשנשאלה האם לחיצת יד זה לא הדבר הטבעי מבחינתה, הראל לא התבלבלה ואמרה: "זה לא טבעי לי. זה טבעי לסביבה שאני נמצאת בה. אני שומרת את עצמי, את האנרגיה והחיבור הזה. יד או נשיקה, זה חיבור, זאת אנרגיה ויש מישהו אחד שזה שמור רק לו. אני רוצה את זה רק לבעלי, רק איתו. זה שומר אותנו אחד לשנייה".

בשעתו, כשהרשת סערה וביקורת רבה הוטחה לעבר יובל דיין על הצעד שעשתה - עדן הראל התייצבה לצדה וכתבה את פוסט החיזוק הבא ברשתות החברתיות: "יובלי אהובה, לא פשוט ללכת נגד הזרם.. לא פשוט להיות נאמן לאמת, לאמת של התורה הקדושה, במיוחד בזמנים שלהגיד שאתה מחובר לשם יתברך ניתפס כחשוך ועתיק. ואני יודעת כמה לך במיוחד ,יותר מהרבה אנשים חשוב לא לפגוע באף אחד, אבל יש לנו דרך!".

תגיות:צניעותלחיצת ידסערהעדן הראליובל דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה