חדשות בעולם

דרמה בארה"ב: טייס גנב מטוס קל ואיים להתרסק בתוך רשת ’וולמארט’

דרמה של ארבע שעות הגיעה לקצה בארה"ב: טייס שגנב מטוס קל מנמל תעופה מקומי במיסיסיפי שבארה"ב - גרם לבהלה רבתי כשאיים להתרסק אל חנות 'וולמארט' בעיר - רשת שכל סניפיה הומי אדם בכל שעות היום

אא

טייס שגנב מטוס קל מנמל תעופה מקומי במיסיסיפי שבארה"ב - גרם לבהלה רבתי כשאיים להתרסק אל חנות 'וולמארט' בעיר - רשת שכל סניפיה הומי אדם בכל שעות היום. 

התקרית המפחידה אירעה סמוך לחמש בבוקר בשעון המקומי, כאשר המטוס תועד כשהוא טס למעלה משעה במעגלים עד שהמשטרה המקומית יצרה איתו קשר, ורק אז הבינה שמדובר באדם שמתכוון להתרסק על מרכז הקניות הגדול. 

כשהשוטרים המבוהלים הבינו כי מדובר במפגע שכוונותיו עשויות להתממש - הם מיהרו לפנות את הסניף תוך שהם מרוויחים זמן בשיחה עם הטייס ובהקשבה לאיומיו. 

במשך קרוב לארבע שעות (!) הטייס המשיך לחוג באוויר ולנהל 'משא ומתן' עם השוטרים, עד שהם שכנעו אותו לנחות בשדה תעופה בעיר אשלנד. 

הוא נעצר ברגע הנחיתה והובהל לחקירה במשטרה. בהמשך אף יוגש נגדו כתב אישום, ונכון לעכשיו רשיון הטייס שלו נשלל עד להודעה חדשה. "לא ברור מה היה המניע של הטייס, אבל אנחנו שמחים ששום דבר מאיומיו לא מומש". בד בבד נבדקת האפשרות שהטייס היה מחבל שרצה לבצע אירוע טרור. 

תגיות:טייסמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה