חדשות בארץ

"לא ראיתם איך הבת שלכם מתלבשת"? מורה פרסמה פוסט ביקורת נוקב ברשת - ו’חטפה’ 

מורה פרסמה פוסט נוקב על התנהגות ההורים בחופש, ו'חטפה' תגובות קשות ברשת

אא

פוסט שפרסמה מורה בשם אפרת - מסעיר את הרשת. 

בפוסט הפנתה המורה אצבע מאשימה כלפי ההורים, שלטענתה 'הרסו' בחופש הגדול את מה שעמלו עליו המורים במשך כל השנה. "יוצאת עכשיו מבית ספר וכולי בשוק מכם – ההורים של התלמידים שלי", כתבה אפרת. "תגידו לי, מה עשיתם איתם חודשיים? איך הצלחתם להרוס את מה שעמלנו עליו-אנחנו, 'המורים השנואים'. מה עשיתם לילדים שלכם?".

ממשיכה המורה וכותבת: "ראיתם כמה הם השמינו או רזו באופן קיצוני? הם לא מווסתים, צורחים, לא עוזבים את הפלאפונים. איזו פאסיביות, העיניים שלהם חלולות. נכון – לא כולם, נכון – לא כל הזמן, אבל מי שצריך כאן אסיפת הורים זה אתם. מה עשיתם איתם חודשיים? מהההההההה… מסכים בלי הגבלה! ג'אנק פוד?! אטרקציות כל היוווום? ריגושים בלי סוף?! ספרו לי פליז - מה הם למדו? למה אתם שותקים? בעצם,אל תענו לי כי כבר שאלתי את הילדים שלכם מה התחדש לכם בחופש? מה עשיתם..?.".

הדברים, שיצאו מדם ליבה של המורה, כוונו וודאי לחלק מן הילדים ולא לכולם, ומטרתו הייתה להביא את ההורים לידי הסתכלות אמיתית של מטרת החופש הגדול. "זה סבבה שהם בילו ונפשו ועשו שופינג, אבל חודשיים?", היא ממשיכה להזדעק. "חודשיים מהחיים שלהם – דירדרו שנה שלמה של גבולות ויציבות, של מיומנויות למידה, של תהליכי חיברות. תגידו, חשבתם אולי לקחת אחריות בחודשיים האלו?".

בפוסט הביאה אפרת דוגמה על אחת התלמידות, שנכנסה לשיעור עם חולצה חשופה וכפכפי ים - מבלי להתנצל או לחשוש. "היא התיישבה במקום שלה, מוציאה נקניק ואוכלת. מה זה? לא ראיתם איך הבת שלכם התלבשה לבית הספר? לא ראיתם באיזה שעה היא יוצאת, ומה היא אוכלת? מה יש לכם, הורים? איפה אתם? אולי צריך שיפה בן דוד תעדכן לכם את המשכורת, ואז תיקחו אחריות על הדרדור הנפשי של התלמידים שלי. עצובה ממש, אבל ממש", היא  מסכמת. 

וכאמור, הורים רבים לא נותרו אדישים לפוסט שלה. רבים האשימו אותה שהיא נמצאת במקצוע הלא נכון, ואחת הגולשות כתבה: 'איזו שיפוטיות מטורפת, כי בטח אצלך הכל מושלם. אז זהו שלא. פוסט מכעיס מאוד". גולשים נוספים, ביניהם הורים רבים, כתבו לה בשאלה: "את באמת מאמינה שאכפת לך מהילדים שלנו יותר מאיתנו?", ואחרים טענו כי עצוב להם שזוהי הדוגמה לאשת חינוך, ומהמסרים שהיא מעבירה לילדים. 

מה אתם חושבים על כך? שתפו אותנו בתגובות. 

תגיות:הוריםמורההאשמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה